Var nødt til at gå en tur langs Bryggen efter frokosten...... Overvejede kraftigt at lede efter den 2-krone jeg vist nok tabte på græsset sidste år
Hvis du finder en tyver kan det min
Men en lille herlig/tragisk historie fra bryggen forrige sommer:
En varm sommerdag hvor bryggen er HELT proppet. En meget ung gut ligger og drøner op og ned at bryggen på en rød Ducati 996 (eller 999 jeg kunne ikke helt se det). Han holder ind til siden og sidder og gasser lidt op. Efter at have fået alles opmærksomhed slukker han MC'en og stiger af, han tager hurtigt sin matchende røde hjelm af og tager en Ducati kasket på (ja han havde alt udstyret, naturligvis også en rød Ducati jakke). Jeg ved ikke hvorfor, man han beslutter at folk skal høre lidt mere bulder og tænder sin maskine igen... Dyret står i gear, laver et fint lille hop fremad og ligger sig pænt ned på den ellers så fine kåbe. Det udløste et simultant brøl af latter, klappen og hujen fra halvdelen af bryggen, han så møjsommeligt havde forsøgt at imponere.
Det gør altid lidt ondt i sjælen at se sådan noget, men det var næsten fortjent, efter den omgang blær han formåede at præstere.