Forfatter Emne: Man kan sgu da heller ikke have sin mc i fred  (Læst 1454 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Man kan sgu da heller ikke have sin mc i fred
« Dato: Juni 30, 2010, 11:20:03 am »
Advarsel: Flg. indlæg indeholder et mix af:  :shocked: og :rant: og en hulens masse :brok:   


Jeg bor i et rigtigt rabarberkvarter i Hillerød. Her forleden dag, kiggede jeg tilfældigvis ud af køkenvinduet og så, at der stod fire 2. G´ere foran min mc. De er nogen rigtig provokerende røvhuller, og det er ikke første gang, jeg har haft et møde med dem. De virkede ret interesserede i, om der var andre folk i nærheden.
Jeg tænkte ved mig selv, at det nok var en god idé at gå derned og få den væk hurtigst muligt. Aldrig før er jeg kommet så hurtigt i klunset og spænet ned ad trapperne. Da de så mig, forsvandt de alle sammen ret hurtigt.

Nå, men nu står hun herude ude på arbejdet og hygger sig. Der er videoovervågning, bevægelses- og tryksensorer og privat vagtværn. Så kan næste hold se, hvor langt de kommer med at stjæle min mc. For satan, hvor kan det pisse mig af, at man ikke kan have noget i fred herude. Men hvor ville jeg dog gerne have haft muligheden for at introducere dem for "bowman76´s pædagogiske pricipper"  :club:


Heldigvis flytter vi i lækkert hus her midt i næste måned, så kan hun stå i fred for nysgerrige blikke og vi slipper for dem.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Man kan sgu da heller ikke have sin mc i fred
« Svar #1 Dato: Juni 30, 2010, 11:33:51 am »
Det er satme sur røv... De kan holde nalderne væk, kan de! :brok:  Hader sådan noget! og frygter jeg en dag kommer hjem til en mc der ikke står der...

Heldigvis flytter vi i lækkert hus her midt i næste måned, så kan hun stå i fred for nysgerrige blikke og vi slipper for dem.
Jeg er misundelig! Der bliver stjålet rigtig mange mc'er her i Århus for tiden....

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

bowman76

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 123
  • Jute per dei gratiam
Sv: Man kan sgu da heller ikke have sin mc i fred
« Svar #2 Dato: Juni 30, 2010, 11:56:16 am »
Det er satme sur røv... De kan holde nalderne væk, kan de! :brok:  Hader sådan noget! og frygter jeg en dag kommer hjem til en mc der ikke står der...

Heldigvis flytter vi i lækkert hus her midt i næste måned, så kan hun stå i fred for nysgerrige blikke og vi slipper for dem.
Jeg er misundelig! Der bliver stjålet rigtig mange mc'er her i Århus for tiden....

Hygge

Ja, det er rigtigt ærgerligt, at der er nogen, som ikke kan kende forskel på 'dit' og 'mit'......eller bare er ligeglade med andres ejendom.

Var også rigtig fristet til at koble alarmer til i det nye hus......men kom frem til, at en fornuftig hund er den bedste tyverisikring man kan have. Og så er den også mere festlig end en tavle med display og knapper  :mrgreen:

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Man kan sgu da heller ikke have sin mc i fred
« Svar #3 Dato: Juli 01, 2010, 06:40:20 pm »
Det er også den model jeg kører efter.  :wink:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing