Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Hej folkens,jeg står og skal købe rygskjold, har bestemt mig for et af de to ovennævnte, men er der nogle herinde der har for og imod de to forskellige?! Det ville være rart med lidt feedback inden køb.. Tak
Velcro'en på Dainese Wave dør hurtigt - og det er kun et Level 1 skjold. Det sidder super godt, men kan IKKE genbruges efter et styrt da Honeycomb strukturen deformerer.Halvarssons har både deres Track, som er Level 2 skjold, men også et Level 4 som er endnu bedre. Jeg har selv et Track, og det sidder mindst lige så godt til kroppen som Wave.
Halvarssons har både deres Track, som er Level 2 skjold, men også et Level 4 som er endnu bedre. Jeg har selv et Track, og det sidder mindst lige så godt til kroppen som Wave.
Det er også et Track jeg har - LvL 4 kan du finde info om på google, men jeg ved ikke hvor man får det fra.
Til andre der måtte mangle et rygskjold, så har jeg lige købt Dainese Wave til 375 kroner, sprit nyt ved Yamaha Århus (Det gamle Franz Kroon), de har 75 % på ALT Dainese tøj, hjelme og andet udstyr, dog er det begrænsede størrelser tilbage.