Hej SVin (der er vist ikke mange steder, man kan sige sådan til mennesker man ikke kender)
Så fik jeg endelig taget mig sammen til at få min egen MC, efter at have skamkørt venners og families. Jeg tog kortet for 4 år siden, og har slåset med kæresten lige siden om det skulle være to eller fire hjul, hun vandt i første omgang. Men i sidste uge hvor hun ikke var hjemme, så jeg mit snit til at liste en SV 650 S K6 i koksgrå ind i garagen.
Fuld kåbe og en (stadigt udefineret) potte med lidt bulder i. Hvide blink og lille nummerpladeholder. Jeg har planer om at få et par fodstøtter der sidder lidt lavere og måske få hævet bagenden lidt, da jeg er lidt højere end gennemsnittet (202 cm).
Jeg bor på Østerbro i København og kan godt finde på at køre lidt småture i det nordsjællandske, jeg mangler dog stadig at finde de rigtige gode ruter. Jeg har fulgt lidt med i forummet et par år, og det har været super god inspiration til at vælge netop SV’eren, som jeg har været vild med siden før jeg tog kortet.
Jeg har ikke billeder af cyklen endnu, men skal nok få lagt nogle op når jeg få taget nogen.