Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
SVRider har eksisteret siden 2006 #ikke rigtigt, for vi startede i 2004#Tidligere på sæsonen var der arrangeret bulderdag, hvor 20-25 medlemmer mødtes for at måle dB på udstødninger af alle typer. # Er det nu klogt at skilte med??? Jeg syntes det ikke... #Ellers syntes jeg det er fint.
2006 er baseret på forummets egen historikinformation. Jeg ændrer det til 2004 Bulderdag... well, hvis der er nogen som ikke må vide det - så skal vi nok stoppe med at annoncere det på forummet forud + resultaterne efterfølgende. Så jeg ser ingen problemer i det kommer med. Jeg har set andre klubber arrangere "Quarter Mile" happenings og det lugter da langt mere Anyway, fjerner det gerne!?
Umiddelbart ser jeg ingen grund til at oplyse hvor mange der har været med til arrangementerne. Det vigtigste er vel at der afholdes arrangementer og ikke hvor mange der er med. Desuden står der jo først i indlægget at der er 1500 medlemmer
Citat fra: c3 efter Juli 13, 2010, 09:32:19 pmUmiddelbart ser jeg ingen grund til at oplyse hvor mange der har været med til arrangementerne. Det vigtigste er vel at der afholdes arrangementer og ikke hvor mange der er med. Desuden står der jo først i indlægget at der er 1500 medlemmer Kald det "jounalistisk frihed" ellers kan vi jo blive ved...
Luske fandt lige denne gamle tråd som indeholder link til et logo udarbejdet af Smølfen for præcist 5 år siden i dag. Tja, ventede jeg en times tid med at poste dette, så var det næsten også på klokkeslæt Anyway... nu er der tekst og logo...Er det.. eller ???hmmm linket til billedet virker ikke... Så det må være:
Citat fra: TOB efter August 01, 2010, 08:36:53 pmLuske fandt lige denne gamle tråd som indeholder link til et logo udarbejdet af Smølfen for præcist 5 år siden i dag. Tja, ventede jeg en times tid med at poste dette, så var det næsten også på klokkeslæt Anyway... nu er der tekst og logo...Er det.. eller ???hmmm linket til billedet virker ikke... Så det må være:
HejJeg er ikke helt sikker på, hvad du hentyder til, men hvis det er det indlæg I sendte til klubsiderne i TN, så kommer det i næste nummer den 24.9.MvhGunnar SkrydstrupMC Touring Club/Touring NytMarkvangen 6DK-8260 Viby JTlf. +45 86116200
SVriders er i Touring Nyt nr. 7/2010 på side 82