Forfatter Emne: SVrider.dk i Touring Nyt  (Læst 17198 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #30 Dato: Juli 13, 2010, 08:16:44 pm »
 SVRider har eksisteret siden 2006 #ikke rigtigt, for vi startede i 2004#

Tidligere på sæsonen var der arrangeret bulderdag, hvor 20-25 medlemmer mødtes for at måle dB på udstødninger af alle typer. # Er det nu klogt at skilte med??? Jeg syntes det ikke... #

Ellers syntes jeg det er fint.  :thumbsup:


SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #31 Dato: Juli 13, 2010, 09:28:00 pm »
SVRider har eksisteret siden 2006 #ikke rigtigt, for vi startede i 2004#

Tidligere på sæsonen var der arrangeret bulderdag, hvor 20-25 medlemmer mødtes for at måle dB på udstødninger af alle typer. # Er det nu klogt at skilte med??? Jeg syntes det ikke... #

Ellers syntes jeg det er fint.  :thumbsup:
2006 er baseret på forummets egen historikinformation. Jeg ændrer det til 2004 :)

Bulderdag... well, hvis der er nogen som ikke må vide det - så skal vi nok stoppe med at annoncere det på forummet forud + resultaterne efterfølgende. Så jeg ser ingen problemer i det kommer med. Jeg har set andre klubber arrangere "Quarter Mile" happenings og det lugter da langt mere ;) Anyway, fjerner det gerne!?
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #32 Dato: Juli 13, 2010, 09:32:19 pm »
2006 er baseret på forummets egen historikinformation. Jeg ændrer det til 2004 :)

Bulderdag... well, hvis der er nogen som ikke må vide det - så skal vi nok stoppe med at annoncere det på forummet forud + resultaterne efterfølgende. Så jeg ser ingen problemer i det kommer med. Jeg har set andre klubber arrangere "Quarter Mile" happenings og det lugter da langt mere ;) Anyway, fjerner det gerne!?

Umiddelbart ser jeg ingen grund til at oplyse hvor mange der har været med til arrangementerne. Det vigtigste er vel at der afholdes arrangementer og ikke hvor mange der er med. Desuden står der jo først i indlægget at der er 1500 medlemmer :)

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #33 Dato: Juli 13, 2010, 09:41:03 pm »
Umiddelbart ser jeg ingen grund til at oplyse hvor mange der har været med til arrangementerne. Det vigtigste er vel at der afholdes arrangementer og ikke hvor mange der er med. Desuden står der jo først i indlægget at der er 1500 medlemmer :)
Kald det "jounalistisk frihed" ellers kan vi jo blive ved... :)
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #34 Dato: Juli 14, 2010, 10:00:16 am »
Umiddelbart ser jeg ingen grund til at oplyse hvor mange der har været med til arrangementerne. Det vigtigste er vel at der afholdes arrangementer og ikke hvor mange der er med. Desuden står der jo først i indlægget at der er 1500 medlemmer :)
Kald det "jounalistisk frihed" ellers kan vi jo blive ved... :)

Jeg støttede blot det synspunkt der blev fremført af Jannik. Derudover synes jeg det lyder bedre uden angivelse men det er helt op til jer. Jeg ser alligevel ikke Touring nyt ;)

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #35 Dato: August 01, 2010, 08:36:53 pm »
Luske fandt lige denne gamle tråd som indeholder link til et logo udarbejdet af Smølfen for præcist 5 år siden i dag. Tja, ventede jeg en times tid med at poste dette, så var det næsten også på klokkeslæt :) Anyway... nu er der tekst og logo...

Er det..  :thumbsup: eller :thumbsdown: ???

You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

soldier

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 266
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #36 Dato: August 01, 2010, 08:54:28 pm »
Luske fandt lige denne gamle tråd som indeholder link til et logo udarbejdet af Smølfen for præcist 5 år siden i dag. Tja, ventede jeg en times tid med at poste dette, så var det næsten også på klokkeslæt :) Anyway... nu er der tekst og logo...

Er det..  :thumbsup: eller :thumbsdown: ???

hmmm linket til billedet virker ikke... Så det må være: :thumbsdown:   :(:(


Gud

  • Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2826
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #37 Dato: August 01, 2010, 09:03:47 pm »
Luske fandt lige denne gamle tråd som indeholder link til et logo udarbejdet af Smølfen for præcist 5 år siden i dag. Tja, ventede jeg en times tid med at poste dette, så var det næsten også på klokkeslæt :) Anyway... nu er der tekst og logo...

Er det..  :thumbsup: eller :thumbsdown: ???

hmmm linket til billedet virker ikke... Så det må være: :thumbsdown:   :(:(


jo det gør  se selv http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=dlattach;topic=1238.0;attach=244
   

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #38 Dato: August 12, 2010, 12:53:13 pm »
Nå, skal denne her ikke lukkes da tekst og logo er på plads. Hvis der ikke er nogen indvendinger - så smider jeg en mail til TN i morgen (fredag) aften.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #39 Dato: August 15, 2010, 02:21:09 pm »
Ups... har glemt at nævne, at TN har fået en mail - så nu må vi se hvornår det evt. bliver publiceret.
Logoet er i øvrigt også sendt som JPG (se herunder) som jeg fik oplyst de helst ville have.

 :orkester:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

roadpilot

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 899
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #40 Dato: August 15, 2010, 05:51:57 pm »
Synes det lyder super! Jeg er ikke specielt fan af touring nyt, synes efterhånden det er blevet et kommercielt blad a la bike m.m.
Der er snart for mange reklamer , i for lidt klub blad over det, mm der er intet i vejen for at gøre lidt reklame...
kilosvin med div udstyr...

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #41 Dato: September 06, 2010, 06:33:04 pm »
Info fra Gunnar Skrydstrup:

Citér
Hej

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du hentyder til, men hvis det er det indlæg I sendte til klubsiderne i TN, så kommer det i næste nummer den 24.9.

Mvh

Gunnar Skrydstrup

MC Touring Club/Touring Nyt
Markvangen 6
DK-8260 Viby J
Tlf. +45 86116200
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #42 Dato: September 25, 2010, 04:25:33 pm »
SVriders er i Touring Nyt nr. 7/2010 på side 82  :mrgreen:
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #43 Dato: September 25, 2010, 08:01:39 pm »
SVriders er i Touring Nyt nr. 7/2010 på side 82  :mrgreen:
scan upload?  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: SVrider.dk i Touring Nyt
« Svar #44 Dato: September 25, 2010, 08:32:50 pm »
Jeg har ingen scanner, men kan gøre det på arbejdet på mandag. Måske er der andre med en flatbed scanner der kan pitche ind?
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S