Mads, jeg syntes dit oplæg er super godt. Jeg tog mig den frihed at ændret/opdatere det en smule:
SVRider.dk er en onlinebaseret klub rettet mod ejere af Suzukis SV-modeller fra den første 650 ccm i 1999 og frem til de seneste indsprøjtnings 650'ere og 1000'ere. SVRider har eksisteret siden 2004 - og kan i dag bryste sig af at have 1500 medlemmer fra hele landet. Medlemmerne er af begge køn og består af både Hard Core Racere til dugfriske førstegangs ejere.
SVRiders omdrejningspunkt er selve forummet, hvor det er muligt at hyggesludre eller indhente tekniske råd og vejledning. Efterhånden som de dygtigere SV-ejere foretager modifikationer – oprettes der gerne guides som andre kan følge. Oftest står ophavsmanden gerne klar til at give en hjælpende hånd ved den praktiske udførsel.
Forummet bruges også til at arrangere forskellige events og happenings. Det være sig den årlige julefrokost såvel som fællesture ud i det ganske land. Som det seneste har der med stor succes været arrangeret skruedag, hvor 30 medlemmer mødtes og fik justeret SV’en eller monteret de nye stumper.
Tidligere på sæsonen var der arrangeret bulderdag, hvor 20-25 medlemmer mødtes for at måle dB på udstødninger af alle typer. Hertil kommer de faste fællesture, hvor man har lejlighed til at møde de andre medlemmer i virkeligheden.
Der anmeldes også stumper, reservedele og værksteder i alle afskygninger, hvor man kan få en subjektivt vurdering af The Good, The Bad and The Ugly.
Vi ved at der sælges og køres langt flere SV’ere end medlemskabet af SVRider afspejler, og vil derfor gøre andre opmærksom på denne danske referenceside. Du kan sagtens være medlem af en fysisk klub samtidig med du er medlem af SVRider. Det er gratis og der er altid plads til en mere – så kom glad.