Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg kommer nok først lidt senere. omkring ved middagstid. kan ikke huske om niels er meldt på men hvis du er kunne du ikke evt tage den woodruff key med
Lena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed.... Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!
Citat fra: roadpilot efter Juni 30, 2010, 03:51:18 pmLena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed.... Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!HEP,HEP Opråb...frokosten e i hus... jeg har kreilet 5 kg pølser og nogle pølse brød ... er der nogen af jer andre der sørger for grillkul, ketchup osv....???
Citat fra: gazelle efter Juli 02, 2010, 05:36:11 pmCitat fra: roadpilot efter Juni 30, 2010, 03:51:18 pmLena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed.... Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!HEP,HEP Opråb...frokosten e i hus... jeg har kreilet 5 kg pølser og nogle pølse brød ... er der nogen af jer andre der sørger for grillkul, ketchup osv....???Helløj, jeg er sgu oppe, snart vågen og næsten på vej. Men jeg kommer jo mest for at æde, drikke og hygge mig som man jo plejer i godt selskab og det glæder mig at der både er tale om morgenbrød, kage og frokost på grillen..... men hvad er det blevet til med det forskellige??????
Kagen er i ovnen - så den er der omkring middag......
Ohøj,Jeg var lige forbi kl 9.05. Der var allerede fire SV'ere og flere kom til på vejen. Jeg skal lige bage en kage (i mere end én forstand ) og så kommer jeg igen. Tager også snasket frugtsalat med. Ellers var der jo ingen grund til at købe 1½ liter fløde og to plader chokolade igår
Citat fra: Hønse efter Juli 03, 2010, 08:50:33 amCitat fra: gazelle efter Juli 02, 2010, 05:36:11 pmCitat fra: roadpilot efter Juni 30, 2010, 03:51:18 pmLena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed.... Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!HEP,HEP Opråb...frokosten e i hus... jeg har kreilet 5 kg pølser og nogle pølse brød ... er der nogen af jer andre der sørger for grillkul, ketchup osv....???Helløj, jeg er sgu oppe, snart vågen og næsten på vej. Men jeg kommer jo mest for at æde, drikke og hygge mig som man jo plejer i godt selskab og det glæder mig at der både er tale om morgenbrød, kage og frokost på grillen..... men hvad er det blevet til med det forskellige?????? Kagen er i ovnen - så den er der omkring middag......