Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Jamen dog... Hehe... Så må jeg nok hellere bede om nogle kageønsker hvis jeg kommer
Er der plads til en newbe som mig kan kigge med? Jeg har bestilt nogle Buell foot pegs, men jeg tvivler på at de når at komme hjem fra US. Men jeg vil prøve at se om jeg kan nå at finde en hugger jeg gerne vil have monteret. Ellers vil jeg nok bare prøve at lære lidt generelt om vedligeholdelse og mc-mekanik. Og hvis det kræver kagebestikkelse, ja så er i selv ude om det Edit:Er samtidig interesseret i høre lidt om hvad der kan gøres for at gøre cyklen lidt mere komfortabel for et stort skrummel som mig.
Jeg kan også deltage .Jeg kan hjælpe til med TPS justering og synkronisering af indsugningsspjæld/karburator. Jeg tager instrument med til synkronisering.
Nu skulle der være lagt spor for tilmeldingen 'Skurk - kage?
Citat fra: René T efter Juni 29, 2010, 09:37:12 amJeg kan også deltage .Jeg kan hjælpe til med TPS justering og synkronisering af indsugningsspjæld/karburator. Jeg tager instrument med til synkronisering.