jo jo jeg lever skam Per...
Men nu er det jo sommmer (svært at se / og mærke ,det ved jeg godt) så nu sidder jeg ikke så meget bag pc'en.
-og klart du er mere end velkommen Gert!!
Min tanke med en skrue dag var at man kunne udveksle viden og erfaringer , mere fysisk end her på forum. Desuden kunne alle dem der ikke selv har et ordentligt sted at skrue , eller ikke har prøvet at skrue selv før, få mulighed for at få lidt "hands on experience" , mens der var andre tilstede som kunne komme med råd og vejledning.
Det er klart at det ikke er det vilde man kan nå på en dag, men jeg ved også at for mange er bare det at skifte olie, en opgave som virker håbløs, når man ligger på knæ i regnen, midt på nørrebrogade...
Jeg kan se at der er flere der har tilkendegivet at de synes det er en god ide, men er der et behov?
-eller er det kun folk, der som Gert bare synes at det vil være hyggeligt at mødes..? -for så gemmer vi bare værktøjet væk, og kalder det en fest.... hmmmm... hammer og søm er vel lidt skrue agtigt...??
Er der nogle at de mere erfarne folk, LÆS: dem der skriver mange tekniske indlæg (I ved godt selv hvem I er) der kunne tænke sig at være med på sådan en dag?