Forfatter Emne: Skrue dag Valby d. 3 juli  (Læst 33394 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVinke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 115
  • the devil rides with me
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #75 Dato: Juli 01, 2010, 03:52:03 pm »
jeg kommer nok først lidt senere. omkring ved middagstid. kan ikke huske om niels er meldt på men hvis du er kunne du ikke evt tage den woodruff key med  :mrgreen: :mrgreen:
Til vejen: Hmm ja når de skide forsikringsfolk får taget sig sammen til at smide nogle penge ind på min konto en SV 650 Oldschool

Tidligere cykler: GSR 600 K8
                         Husqvarna te 610. 1994

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #76 Dato: Juli 01, 2010, 07:41:07 pm »
jeg kommer nok først lidt senere. omkring ved middagstid. kan ikke huske om niels er meldt på men hvis du er kunne du ikke evt tage den woodruff key med  :mrgreen: :mrgreen:
niels kommer :) så bare send ham en pm

du står også på listen ;)

skal du så skrue eller kigger du kun forbi?
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

SVinke

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 115
  • the devil rides with me
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #77 Dato: Juli 01, 2010, 09:09:49 pm »
umiddelbart skal jeg gerne have jumsteret karburidder. og ellers var planen bare at gå i vejen og komme med "kloge" indspark  :lmao: :lmao:
Til vejen: Hmm ja når de skide forsikringsfolk får taget sig sammen til at smide nogle penge ind på min konto en SV 650 Oldschool

Tidligere cykler: GSR 600 K8
                         Husqvarna te 610. 1994

gazelle

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 35
  • Drop økologi og økonomi... flæberi.. Der er dæk og
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #78 Dato: Juli 02, 2010, 05:36:11 pm »
Lena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed....  :wink:

Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!

HEP,HEP Opråb...frokosten e i hus... jeg har kreilet 5 kg pølser og nogle pølse brød ...  :D  er der nogen  af jer andre der sørger for grillkul,  ketchup  osv....???
Nu på GOLDSCHOOL sv 650 s....Den tidligere skravede model...!!!
Bane jern. k4  GIXXR 600 ...Team Flatline..

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #79 Dato: Juli 03, 2010, 08:50:33 am »
Lena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed....  :wink:

Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!

HEP,HEP Opråb...frokosten e i hus... jeg har kreilet 5 kg pølser og nogle pølse brød ...  :D  er der nogen  af jer andre der sørger for grillkul,  ketchup  osv....???

Helløj, jeg er sgu oppe, snart vågen og næsten på vej. Men jeg kommer jo mest for at æde, drikke og hygge mig som man jo plejer i godt selskab :P og det glæder mig at der både er tale om morgenbrød, kage og frokost på grillen..... men hvad er det blevet til med det forskellige??????  :D
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #80 Dato: Juli 03, 2010, 09:06:17 am »
Lena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed....  :wink:

Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!

HEP,HEP Opråb...frokosten e i hus... jeg har kreilet 5 kg pølser og nogle pølse brød ...  :D  er der nogen  af jer andre der sørger for grillkul,  ketchup  osv....???

Helløj, jeg er sgu oppe, snart vågen og næsten på vej. Men jeg kommer jo mest for at æde, drikke og hygge mig som man jo plejer i godt selskab :P og det glæder mig at der både er tale om morgenbrød, kage og frokost på grillen..... men hvad er det blevet til med det forskellige??????  :D

Kagen er i ovnen - så den er der omkring middag...... :orkester:
BOW
SV650SK3

TOB

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 611
  • Live to Ride - Ride to Live
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #81 Dato: Juli 03, 2010, 09:15:50 am »
God fornøjelse alle sammen... ville dælme gerne have deltaget.
You haven't lived until you've accelerated hard out of a corner on a Suzuki SV1000S

Hønse

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 772
  • Hey fuckfjæs, kom og slå dig ned....
    • "passiv" profil hos DFMC
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #82 Dato: Juli 03, 2010, 09:17:04 am »
Kagen er i ovnen - så den er der omkring middag...... :orkester:
Perfekt...  :thumbsup: Jeg er dog ved at spise lidt hjemme fra ellers er jeg nok ikke skide sjov at være sammen med senere  :twisted:

Ses
:mrgreen: is a TLS"v" 

(aka pre SV)

off-topic ad

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #83 Dato: Juli 03, 2010, 09:26:04 am »
er også lige ved at kaste lidt i ganen,,,,,,,  sov lige lidt for længe... 
nu med yamaha fz1 2008

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #84 Dato: Juli 03, 2010, 09:26:41 am »
Ohøj,


Jeg var lige forbi kl 9.05. Der var allerede fire SV'ere og flere kom til på vejen. Jeg skal lige bage en kage (i mere end én forstand  :shock:) og så kommer jeg igen. Tager også snasket frugtsalat med. Ellers var der jo ingen grund til at købe 1½ liter fløde og to plader chokolade igår  :D
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #85 Dato: Juli 03, 2010, 09:55:57 am »
Ohøj,


Jeg var lige forbi kl 9.05. Der var allerede fire SV'ere og flere kom til på vejen. Jeg skal lige bage en kage (i mere end én forstand  :shock:) og så kommer jeg igen. Tager også snasket frugtsalat med. Ellers var der jo ingen grund til at købe 1½ liter fløde og to plader chokolade igår  :D
Så bli'r der da søde sager nok...  :puke:
Det er måske mere rugbrødscyklen vi skal ud og køre på efter skrue/æde dag...??? :innocent:
Vi ses snart......
BOW
SV650SK3

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #86 Dato: Juli 03, 2010, 10:18:43 am »
Lena, du er da altid velkommen, det ved du da! Du lyser jo op ved en hver lejlighed....  :wink:

Håber også at du når at kigge forbi Per, umiddelbart bliver en lille flok på en 20-25 stykker. Og vejret ser jo ud til at blive fint, så mon ikke også vi finder ud af at tænde op for grillen så man kan smide en pølse eller to på!

HEP,HEP Opråb...frokosten e i hus... jeg har kreilet 5 kg pølser og nogle pølse brød ...  :D  er der nogen  af jer andre der sørger for grillkul,  ketchup  osv....???

Helløj, jeg er sgu oppe, snart vågen og næsten på vej. Men jeg kommer jo mest for at æde, drikke og hygge mig som man jo plejer i godt selskab :P og det glæder mig at der både er tale om morgenbrød, kage og frokost på grillen..... men hvad er det blevet til med det forskellige??????  :D

Kagen er i ovnen - så den er der omkring middag...... :orkester:

troede pølsen kom før kage i ovnen ??????????
nu med yamaha fz1 2008

Luske

  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4381
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #87 Dato: Juli 03, 2010, 10:20:45 am »
jeg er faktisk lige i nabolaget .. Kigger ned om lidt :)

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #88 Dato: Juli 03, 2010, 12:47:12 pm »
Ok, jeg har skippet frugtsalaten. Til gengæld er chokoladekagen klar, og jeg tager en flaske Heinz med til pøllerne.
Ses om lidt!
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Skrue dag Valby d. 3 juli
« Svar #89 Dato: Juli 03, 2010, 03:27:07 pm »
Hej piger og drenge

Hyggeligt lige at få hilst på jer alle trods min korte visit...håber at der bliver lavet endnu en skruedag hvor jeg kan være med hele vejen. Fed stemning i Valby i dag  :thumbsup: :respekt:

God stil Kennet  :thumbsup: og god bedring med sår og arm....

Hygge

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/