Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
jeg regner med at du kommer med et tidspunkt at du er i klubben jeg har sat hele dagen af til dette
Citat fra: blz efter Juni 24, 2010, 09:00:18 amjeg regner med at du kommer med et tidspunkt at du er i klubben jeg har sat hele dagen af til dettetjaa morgen kaffe for de friske ved 9 tiden? eller er det for tidligt? Det er jo lørdag....
er det en ide at tage egen baghjulsløfter med? evt. lidt værktøj?
Hmm... Hvis jeg kan få kalenderen til at passe, så kan i få lov at sætte en Scottoiler på min. Mens så lover jeg også at lade være med at stå i vejen ... hehe
1. Blz (Jacob) - Hjælper2. Søren F - Hjælper (Power-wrap og alm. Service)3. Svenskeren (Johan) - Hjælper (Alm. service og lære noget)4. roadpilot (Kennet) - (lave kaffe, komme med dårlige forslag, og ellers gå i vejen)5. skurkenfradallas (Jakob) - Hjælper (Nummerpladeholder6. langemand(michael) gir gerne en hånd.... måske skrue.... kan jeg evt tage kamera med ????
Citat fra: langemand efter Juni 24, 2010, 03:51:37 pm1. Blz (Jacob) - Hjælper2. Søren F - Hjælper (Power-wrap og alm. Service)3. Svenskeren (Johan) - Hjælper (Alm. service og lære noget)4. roadpilot (Kennet) - (lave kaffe, komme med dårlige forslag, og ellers gå i vejen)5. skurkenfradallas (Jakob) - Hjælper (Nummerpladeholder6. langemand(michael) gir gerne en hånd.... måske skrue.... kan jeg evt tage kamera med ????det skal du være velkommen til Michael
Citat fra: Dina efter Juni 25, 2010, 02:40:58 pmHmm... Hvis jeg kan få kalenderen til at passe, så kan i få lov at sætte en Scottoiler på min. Mens så lover jeg også at lade være med at stå i vejen ... heheKan du bage kage?
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 25, 2010, 03:56:31 pmCitat fra: Dina efter Juni 25, 2010, 02:40:58 pmHmm... Hvis jeg kan få kalenderen til at passe, så kan i få lov at sætte en Scottoiler på min. Mens så lover jeg også at lade være med at stå i vejen ... heheKan du bage kage? Jeg er stjernegod til at bage kage .... især hvis jeg skal fedte for nogen