Forfatter Emne: bil- vs- mcpærer  (Læst 1352 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jesper-ballegaard

• Søndagskører
  • **
bil- vs- mcpærer
« Dato: Juni 10, 2010, 03:50:14 pm »
Der er da ikke forskel på pærer til en bil og til en mc, vel? For jeg satte Mtec super white i SVeren, men de gav ikke ret meget lys, så pillede dem ud igen
Jeg laver aldrig fejl, jeg finder bare nye måder som ikke fungerer...!!

Rasmus Mølgaard

• Plastikrocker
    • Warfare Records
Sv: bil- vs- mcpærer
« Svar #1 Dato: Juni 10, 2010, 04:08:17 pm »
Der er da ikke forskel på pærer til en bil og til en mc, vel? For jeg satte Mtec super white i SVeren, men de gav ikke ret meget lys, så pillede dem ud igen
Nope. Det er det samme. Phillips har vist lavet nogen, som de siger er specielt gode til MC'er...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: Juni 10, 2010, 04:27:46 pm »
Jeg bruger nogen til MC der hedder Philips Silver Vision - de er ganske udemærkede. Mener dog ikke at det er samme størrelse som til min bil?!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #3 Dato: Juni 10, 2010, 04:58:23 pm »
Hep!

De er ens. Nogle MC-pærer hævder dog at være mere resistente overfor vibrationer (V2!!).

Har fornylig monteret Motovision i std.lygten på min N'er - når jeg kommer med langt lys i dagtimerne, bliver der masser af plads i yderbanen - det tolker jeg som at den er OK synlig :wink:

http://www.lighting.philips.com/in_en/consumer/carlighting/2_2wheeler_lighting/products_for_2wheeler/1_motovision.php?main=in_en_consumer_lighting&parent=89083467512&id=in_en_car_lighting&lang=en ...Fås hos bilexperten til 179.- og billigere på nettet.
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #4 Dato: Juni 11, 2010, 12:14:09 pm »
Har fornylig monteret Motovision i std.lygten på min N'er - når jeg kommer med langt lys i dagtimerne, bliver der masser af plads i yderbanen - det tolker jeg som at den er OK synlig :wink:
 ...Fås hos bilexperten til 179.- og billigere på nettet.

Men ikke i H1 og H3   :brok: :brok:  Jeg har ellers villet montere dem længe, men det er vel hvad man kan forvente når man putter italienske stumper på en japser  :|
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

SVinke

• Plastikrocker
  • the devil rides with me
« Svar #5 Dato: Juni 11, 2010, 08:35:44 pm »
 ...Fås hos bilexperten til 179.- og billigere på nettet.

Men ikke i H1 og H3   :brok: :brok:  Jeg har ellers villet montere dem længe, men det er vel hvad man kan forvente når man putter italienske stumper på en japser  :|

:whatever: :whatever: det er da os en underlig ting at gøre  :facepalm: :wink:
Til vejen: Hmm ja når de skide forsikringsfolk får taget sig sammen til at smide nogle penge ind på min konto en SV 650 Oldschool

Tidligere cykler: GSR 600 K8
                         Husqvarna te 610. 1994