Forfatter Emne: Bremsepedal  (Læst 3770 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Bremsepedal
« Svar #15 Dato: Juni 10, 2010, 01:49:01 pm »
Just Right... Pedalen var faktisk justeret maksimalt nedad (uden at begynde at modificere på det gevindstykke som begrænser længden) - og derfor gik den også på....

Men tanken om en kortere arm, og endnu stejlere vinkel ville betyde at jeg ikke skal løfte foden op for at bremse...

Har tænkt at kigge efter et sæt Gixxerhvilere - de må kunnne skrues på SV'eren uden de helt store dikkedarer (og hvis ellers de kan justeres til den stilling jeg vil have.)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Luske

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Nej dit kineser skrammel er IKKE en Honda !!!
    • www.peets.dk
« Svar #16 Dato: Juni 10, 2010, 05:36:11 pm »
Hov... det slår mig først nu, hvor du skriver "bremse" ...    hvad fanden bruger du bagbremsen til på bane??     den er stortset værdiløs, medmindre du er så dygtig at du bruger den til at "styre" med .!!?!?
 :D

og hvis din fod er under bremsepedalen, eller udfor.. betyder det at du ikke placerer dine fødder korrekt på fodhvilerne.    Det lugter af at du sidder på fodhvilerne med svangen, eller endnu værre, hælen??

det er fodballen du skal hvile på (lige før tæerne begynder) - når du hviler der kan du let og hurtigt skifte vægten rundt på cyklen og kravle rundt som du lyster.   

Svang og hæl er et no go.. det er jo  ikke touring :D  stritter dine fødder ud til hver side som et par andefødder/svømmefødder??? :D så se at komme på på fodballen. så rager skosnuderne heller ikke i asfalten .

(måske mig der misforstår din tekst. i så fald beklager jeg :D )
« Senest Redigeret: Juni 10, 2010, 05:43:23 pm af Luske »

Søren F

• Sandt SVin
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
« Svar #17 Dato: Juni 10, 2010, 06:43:04 pm »
Brugte den ikke - men skrev jo osse at den pegede pænt nedaf... det blev så rettet til næste pas. (længe leve BMW'er med indbygget værksted  :mrgreen:)

Det med fødderne fandt jeg ud af et par pas inden pedalen gik i - da skrabede jeg højre fod :P (i samme kurve) heldigvis uden uheld

Sidder just nu på Ebay og kigger på fodhvilersæt....
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Gud

• Master of the Universe
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Pude
    • Det seriøse alternativ
« Svar #18 Dato: Juni 10, 2010, 09:00:21 pm »
hvad skulle fordelen ved et sæt gixxer hvilere være??