Forfatter Emne: Rullefelt, PC mm. i DK.  (Læst 2949 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mallen

• Søndagskører
  • **
  • 1000 % SVIN !
Rullefelt, PC mm. i DK.
« Dato: Juni 07, 2010, 04:08:53 pm »
Hej Alle, nu har jeg siden købet af mit svin brugt det seneste år på at undersøge mulighederne med PC, filter, felt mm.
- Pengene er ved at være til det, så det skal snart ske!  :twisted:

Dette indlæg kan måske læses som et af de mange andre på stedet, men skriver netop dette, da meningerne er så mange og forskellige..
Tror jeg har læst alle indlæg med steder som udfører dette, + / - osv osv..
Som jeg ser det er det lidt en religion, og hvor man normal får justeret sin cykel.
Hvem er gode, hvem er ikke - hvem gør det rigtig, måler rigtigt .. osv.
Faktum er at jeg ikke kan gøre dette selv, så skal købe det hele ude i byen :o)

Jeg har indhentet diverse tilbud, senest fra testbænken i næstved som virker ganske seriøse.
Powercommander, KN filter, stg 2 bracket, Montering, og mapping lige knap 6000 DKK. 

Har tidligere overvejet Enghave, lydmuren og et par stykker andre, men er pt. meget i tvivl.

Jeg hører gerne fra brugere som har earfaring med gode steder, som kan stå inde for hvad de laver. Helst Sjælland, men med de rette argumenter kan Jylland bruges...

Tak for hjælpen gutter - og gut'inder !  :lol:

Nu: Suzuki GSXR750 K7, med en masse lir.

Tidl: Suzuki SV1000s K8

SVinke

• Plastikrocker
  • the devil rides with me
Sv: Rullefelt, PC mm. i DK.
« Svar #1 Dato: Juni 07, 2010, 05:33:56 pm »
Prisen lyder meget fornuftig.

altså når det kommer til PC vile jeg nok vælge MR. Dyno da han helt sikert ved hvad han foretager sig.
Til vejen: Hmm ja når de skide forsikringsfolk får taget sig sammen til at smide nogle penge ind på min konto en SV 650 Oldschool

Tidligere cykler: GSR 600 K8
                         Husqvarna te 610. 1994

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #2 Dato: Juni 08, 2010, 08:40:10 am »
Det er altså ikke så svært at montere selv, men jeg ved jo ikke hvad du skal give for at få det monteret. Selvfølgelig skal den helst rulles ind, men i starten kan man godt bruge de standard maps der ligger på PowerCommander's hjemmeside - så hvis pengene ikke er til det, kunne du jo starte med at købe PC'en, installere den selv og køre med standard maps i en periode.

Sådan der, så fik jeg vist svaret på noget helt andet end du spurgte om :D
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Mallen

• Søndagskører
  • **
  • 1000 % SVIN !
« Svar #3 Dato: Juni 08, 2010, 09:18:23 am »
Det er altså ikke så svært at montere selv, men jeg ved jo ikke hvad du skal give for at få det monteret. Selvfølgelig skal den helst rulles ind, men i starten kan man godt bruge de standard maps der ligger på PowerCommander's hjemmeside - så hvis pengene ikke er til det, kunne du jo starte med at købe PC'en, installere den selv og køre med standard maps i en periode.

Sådan der, så fik jeg vist svaret på noget helt andet end du spurgte om :D

Hahah bare lidt - For at citere mig selv " Faktum er at jeg ikke kan gøre dette selv, så skal købe det hele ude i byen "  :club: :club: :club:  :lmao:

- Plus at pengene er til det, så det er 'kun' at finde det rigtige sted.. kan jo lige så godt gøre det ordenligt første gang ;)

Valget kunne godt blive Troels hos Testbænken.. Er der nogen som kender ham, og kan sige GO GO GO !!! ???

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #4 Dato: Juni 08, 2010, 09:56:06 am »
Ok - ikke for at grave i det, men hvorfor er det et faktum at du ikke kan gøre det selv?
(Jeg mener, mangler du en arm eller sådan noget?)
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Mallen

• Søndagskører
  • **
  • 1000 % SVIN !
« Svar #5 Dato: Juni 08, 2010, 11:01:42 am »
Ok - ikke for at grave i det, men hvorfor er det et faktum at du ikke kan gøre det selv?

Jeg har desværre 2 venstre arme  :lol:
Ej, jeg har ikke den store forstand på det punkt.. Alt kan jo læres, men tør ikke kaste mig ud i det med det alene.. om det er svært eller ej ved jeg ikke :o)

Kasper N

• Søndagskører
  • **
  • Sort som piloten i en thai fighter!
« Svar #6 Dato: Juni 08, 2010, 05:32:00 pm »

Ej, jeg har ikke den store forstand på det punkt.. Alt kan jo læres, men tør ikke kaste mig ud i det med det alene.. om det er svært eller ej ved jeg ikke :o)

Det er altså ret nemt at montere en PC. Det er der ikke mange ben i. Alle stik passer på cyklen osv så det er rent plug 'n' play. Det kan ikke gøres forkert. Luftfilter er også meget nemt. Det kræver bestemt ikke en mekaniker. Hvis man har lyst til at lære sin mc kende og hygge lidt med den er her en oplagt mulighed  :)

Mallen

• Søndagskører
  • **
  • 1000 % SVIN !
« Svar #7 Dato: Juni 09, 2010, 11:24:18 am »

Det er altså ret nemt at montere en PC. Det er der ikke mange ben i. Alle stik passer på cyklen osv så det er rent plug 'n' play. Det kan ikke gøres forkert. Luftfilter er også meget nemt. Det kræver bestemt ikke en mekaniker. Hvis man har lyst til at lære sin mc kende og hygge lidt med den er her en oplagt mulighed  :)

Det er jeg ikke i tvivl om, og det ser jeg heller ikke som et problem.. Men har ikke mulighed for at køre skidtet ind selv.. og vil helst have kørt den ind med et custommap fra rullefelt osv..

Går lige i tænkeboks.. Men tror det ender med at testbænken får lov til at justere cyklen..

Kasper N

• Søndagskører
  • **
  • Sort som piloten i en thai fighter!
« Svar #8 Dato: Juni 09, 2010, 04:03:38 pm »

Det er jeg ikke i tvivl om, og det ser jeg heller ikke som et problem.. Men har ikke mulighed for at køre skidtet ind selv.. og vil helst have kørt den ind med et custommap fra rullefelt osv..

Går lige i tænkeboks.. Men tror det ender med at testbænken får lov til at justere cyklen..
[/quote]

Selvfølgelig skal den køres rigtig ind bagefter. Det er der ikke nogen tvivl om, men selve monteringen af delene er ret nemt at gå til og hvis man har lyst skal man bare gøre det. Der er intet skræmmende i det og PC kommer med god instruktion at støtte sig op ad.

Såfremt du har lyst kan du jo montere det hele selv. Dernæst laver du aftale med værkstedet som så ruller og justerer ind

Mallen

• Søndagskører
  • **
  • 1000 % SVIN !
« Svar #9 Dato: Juni 11, 2010, 12:35:39 pm »

Selvfølgelig skal den køres rigtig ind bagefter. Det er der ikke nogen tvivl om, men selve monteringen af delene er ret nemt at gå til og hvis man har lyst skal man bare gøre det. Der er intet skræmmende i det og PC kommer med god instruktion at støtte sig op ad.

Såfremt du har lyst kan du jo montere det hele selv. Dernæst laver du aftale med værkstedet som så ruller og justerer ind
[/quote]

Så er vi enige.. Hører lige hvor meget han tager for selve monteringen, hvis det er små penge får han lov.. Ellers er det jo ( som du siger) en god mulighed ofr at lære lidt om sin MC :o)