Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Du ved... Det der flydende dæk-lappe-halløj på dåse. Husk at det er nok med den LILLE dåse og at trykket skal efterjusteres på en tankstation.
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 03, 2010, 09:46:53 amDu ved... Det der flydende dæk-lappe-halløj på dåse. Husk at det er nok med den LILLE dåse og at trykket skal efterjusteres på en tankstation.Uhm.. Jeg har hørt at det der flydende dæk-lappe-halløj ødelægger dækket!?
Citat fra: c3 efter Juni 03, 2010, 09:50:03 amCitat fra: skurkenfradallas efter Juni 03, 2010, 09:46:53 amDu ved... Det der flydende dæk-lappe-halløj på dåse. Husk at det er nok med den LILLE dåse og at trykket skal efterjusteres på en tankstation.Uhm.. Jeg har hørt at det der flydende dæk-lappe-halløj ødelægger dækket!?Det er meget muligt...Jeg har altid skiftet hele dækket efter en punktering. En ting er dog sikkert - det SVINER vildt meget når man tager dækket af! Så sig det lige til dækmanden INDEN han går i gang
Citat fra: skurkenfradallas efter Juni 03, 2010, 10:28:27 amCitat fra: c3 efter Juni 03, 2010, 09:50:03 amCitat fra: skurkenfradallas efter Juni 03, 2010, 09:46:53 amDu ved... Det der flydende dæk-lappe-halløj på dåse. Husk at det er nok med den LILLE dåse og at trykket skal efterjusteres på en tankstation.Uhm.. Jeg har hørt at det der flydende dæk-lappe-halløj ødelægger dækket!?Det er meget muligt...Jeg har altid skiftet hele dækket efter en punktering. En ting er dog sikkert - det SVINER vildt meget når man tager dækket af! Så sig det lige til dækmanden INDEN han går i gang Derudover skal det fjernes mekanisk (altså slibes væk) hvis der kommer noget nogle steder hvor det ikke skal være.. Har en kammerat der fik det på hans fælge (godt nok org. Suzuki-lag, der ikke kan råbes hurra for, men...) og det kunne han ikke få af. Derudover røg der også noget på hans ene potte som også skulle slibes af..Hygge
Citat fra: Mads efter Juni 03, 2010, 03:43:17 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Juni 03, 2010, 10:28:27 amCitat fra: c3 efter Juni 03, 2010, 09:50:03 amCitat fra: skurkenfradallas efter Juni 03, 2010, 09:46:53 amDu ved... Det der flydende dæk-lappe-halløj på dåse. Husk at det er nok med den LILLE dåse og at trykket skal efterjusteres på en tankstation.Uhm.. Jeg har hørt at det der flydende dæk-lappe-halløj ødelægger dækket!?Det er meget muligt...Jeg har altid skiftet hele dækket efter en punktering. En ting er dog sikkert - det SVINER vildt meget når man tager dækket af! Så sig det lige til dækmanden INDEN han går i gang Derudover skal det fjernes mekanisk (altså slibes væk) hvis der kommer noget nogle steder hvor det ikke skal være.. Har en kammerat der fik det på hans fælge (godt nok org. Suzuki-lag, der ikke kan råbes hurra for, men...) og det kunne han ikke få af. Derudover røg der også noget på hans ene potte som også skulle slibes af..HyggeHvad søvlan da ??? Gik der hul på dåsen eller har han Parkinson ???? Synes nu egentlig at det er rimelig nemt at bruge, og som Skurken så er en punktering = nyt dæk !!!!
Hvad søvlan da ??? Gik der hul på dåsen eller har han Parkinson ???? Synes nu egentlig at det er rimelig nemt at bruge, og som Skurken så er en punktering = nyt dæk !!!!
Citat fra: Batman efter Juni 03, 2010, 10:06:54 pmHvad søvlan da ??? Gik der hul på dåsen eller har han Parkinson ???? Synes nu egentlig at det er rimelig nemt at bruge, og som Skurken så er en punktering = nyt dæk !!!!Hvorfor ikke bare pille dækket af og lappe det.MVHPeter Graff