Forfatter Emne: Så røg svinet ned :o(  (Læst 6991 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

ahansen79

• Søndagskører
  • **
Så røg svinet ned :o(
« Dato: Maj 25, 2010, 10:01:42 am »
Ja, det er en sørgelig nyhed, men igår gled svinet ud og måtte desværre ned og ligge, da der var lidt glat og fugtigt i en rundkørsel :( Og det blev den bestemt ikke flottere af.

Så nu er mit spørgsmål om der er nogle, der ved hvor man kan få lavet lidt plastik arbejde, (slibe,pudse+male) Og kan man købe en ixil pot enkeltvis?
Sv1000sk7...Ixil potter...Power Commander...KN-kit...Rizoma blink...Sort kåbeglas...Mini nr-pladeholder

Kondi

• Sandt SVin
Sv: Så røg svinet ned :o(
« Svar #1 Dato: Maj 25, 2010, 10:05:05 am »
Hvordan ser forgaffel, fodhviler kobling/bremsegreb ud? Lyder godt nok surt! "Tabte" min i en indkørsel med 2 km/t - også masser af ridser på kåbe.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #2 Dato: Maj 25, 2010, 10:12:36 am »
Ja, det er en sørgelig nyhed, men igår gled svinet ud og måtte desværre ned og ligge, da der var lidt glat og fugtigt i en rundkørsel :( Og det blev den bestemt ikke flottere af.
Jeg kondolerer!  :cry:

Så nu er mit spørgsmål om der er nogle, der ved hvor man kan få lavet lidt plastik arbejde, (slibe,pudse+male)
Jeg har prøvet at lave det selv med en ven... Det blev noget værre juks! En anden SV-ven var også ude for et uheld og valgte at købe nye fabrikslakerede plasticdele fra www.alphasports.com - det var nogenlunde til at betale!

Metaldele blev købt på eBay (pedaler, greb, klinger osv.)

Og kan man købe en ixil pot enkeltvis?
Det skal du sende en mail til Brian Robbins om på adressen sales@ixilsilencers.co.uk - det vil han kunne svare dig på. Du skal nok købe potterne direkte hos ham så... Jeg ved ikke om man kan det når de er importeret som et sæt i DK.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

ahansen79

• Søndagskører
  • **
« Svar #3 Dato: Maj 25, 2010, 10:27:06 am »
Hvordan ser forgaffel, fodhviler kobling/bremsegreb ud? Lyder godt nok surt! "Tabte" min i en indkørsel med 2 km/t - også masser af ridser på kåbe.

Forgaffelen ser fin ud, men skal have nyt koblingsgreb, styrende, blinklys, fodhviler og bagpotte, og så skal jeg finde en som kan lave min kåbe, hvis det kan lade sig gøre. Det gør jo ondt i hjertet, når svinet er bare står som et suttet bolsje...
Hvad har du gjort ved din kåbe?
Sv1000sk7...Ixil potter...Power Commander...KN-kit...Rizoma blink...Sort kåbeglas...Mini nr-pladeholder

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #4 Dato: Maj 25, 2010, 10:27:39 am »
Kondolerer :(

Var det virkelig bare våd vej der gjorde at du tabte den? Der var vel ikke spildt diesel eller lignende på vejen? Hvordan var dækkene?
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

ANDERSHP

• Roadracer
« Svar #5 Dato: Maj 25, 2010, 10:27:55 am »
gør mig sgu ondt at høre.

Lad mig gætte, samtidigt med at du får fjernet ridser så monterer du også Crashpads? Kan anbefale LSL som kan købes billigt hos Louis i Tyskland på nettet.

Ixil udstødninger kan sevlfølgelig sælges enkeltvis alle steder, hvad skulle dem med et 650 cc svin ellers gøre?
Drengerøve har ingen alder!!

ahansen79

• Søndagskører
  • **
« Svar #6 Dato: Maj 25, 2010, 10:33:07 am »
Jeg kondolerer!  :cry:

Så nu er mit spørgsmål om der er nogle, der ved hvor man kan få lavet lidt plastik arbejde, (slibe,pudse+male)
Jeg har prøvet at lave det selv med en ven... Det blev noget værre juks! En anden SV-ven var også ude for et uheld og valgte at købe nye fabrikslakerede plasticdele fra www.alphasports.com - det var nogenlunde til at betale!

Metaldele blev købt på eBay (pedaler, greb, klinger osv.)

Og kan man købe en ixil pot enkeltvis?
Det skal du sende en mail til Brian Robbins om på adressen sales@ixilsilencers.co.uk - det vil han kunne svare dig på. Du skal nok købe potterne direkte hos ham så... Jeg ved ikke om man kan det når de er importeret som et sæt i DK.

Takker, det vil jeg lige kigge nærmere på.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #7 Dato: Maj 25, 2010, 10:38:09 am »
Ixil udstødninger kan sevlfølgelig sælges enkeltvis alle steder, hvad skulle dem med et 650 cc svin ellers gøre?

Der er jo slip-on på en 650'er og den sidder altid i samme side (klistermærkets placering)! 1000'erne bruger bolt-on som normalt pakkes og shippes fra Ixil i "spejlede" sæt (da den har en på hver side) til de specs. som der er på 1000'erens rørsystem...
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

ahansen79

• Søndagskører
  • **
« Svar #8 Dato: Maj 25, 2010, 10:38:49 am »

Var det virkelig bare våd vej der gjorde at du tabte den? Der var vel ikke spildt diesel eller lignende på vejen? Hvordan var dækkene?

ja, bare våd vej, men det er en dum asfalt, der bliver rigtig glat når den bliver lidt våd. Men det værste er at jeg godt ved det, da jeg kører der tit, men jeg blev alligevel overrasket over at der ikke skulle mere til. Mht. dækkene har de kun kørt 1000km, så dem kan vist heller ikke give skylden...

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #9 Dato: Maj 25, 2010, 10:44:28 am »

ja, bare våd vej, men det er en dum asfalt, der bliver rigtig glat når den bliver lidt våd. Men det værste er at jeg godt ved det, da jeg kører der tit, men jeg blev alligevel overrasket over at der ikke skulle mere til. Mht. dækkene har de kun kørt 1000km, så dem kan vist heller ikke give skylden...

Det sker desværre... Især hvis det er på vej ud af rundkørslen og man lukker op for gassen  :| Jeg oplevede lidt af det samme på motorvejen igår ved Lyngby. Accelererede (lidt hårdt) i tilkørselsbanen og pludselig kunne man bare mærke at den begyndte at spinne og slå lidt med røven - ikke så fedt med +100 km/t! Jeg bed dog heldigvis ikke i asfalten...

ahansen79

• Søndagskører
  • **
« Svar #10 Dato: Maj 25, 2010, 10:46:28 am »
gør mig sgu ondt at høre.

Lad mig gætte, samtidigt med at du får fjernet ridser så monterer du også Crashpads? Kan anbefale LSL som kan købes billigt hos Louis i Tyskland på nettet.

Ja, det kunne jeg godt finde på at købe. Nå ja, selvfølgelig kan man det, har ikke lige tænkt på at de findes med en afgang :wink:

Big G

• Sandt SVin
  • se mig, spasser.....
« Svar #11 Dato: Maj 25, 2010, 10:46:48 am »
pyt med cyklen, kom du noget til?
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Kondi

• Sandt SVin
« Svar #12 Dato: Maj 25, 2010, 10:50:55 am »

Forgaffelen ser fin ud, men skal have nyt koblingsgreb, styrende, blinklys, fodhviler og bagpotte, og så skal jeg finde en som kan lave min kåbe, hvis det kan lade sig gøre. Det gør jo ondt i hjertet, når svinet er bare står som et suttet bolsje...
Hvad har du gjort ved din kåbe?

Kåben gjorde jeg ikke så meget ved - den var heldigvis mørkegrå, så man kunne ikke se så tydeligt, og de værste lyse steder "lappede" jeg med en sprittusch og polerede derefter op. Da jeg stod for et salg af cyklen, fremviste jeg sagerne for køberen. Det betød ikke noget for ham. :) Men var ellers selv ude i at købe en kåbeside hos Enghave. De solgte dog kun som sæt (4000 kr)
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #13 Dato: Maj 25, 2010, 10:51:17 am »
... har ikke lige tænkt på at de findes med en afgang :wink:

Som skrevet - bare husk på at dem til SV650 er slip-on og derfor ikke passer på en 1000'er som bruger bolt-on...  :wink:

ahansen79

• Søndagskører
  • **
« Svar #14 Dato: Maj 25, 2010, 10:56:49 am »
pyt med cyklen, kom du noget til?

Nej, jeg slap med uden skrammer, havde heller ikke så meget fart på.