Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Ja, det er en sørgelig nyhed, men igår gled svinet ud og måtte desværre ned og ligge, da der var lidt glat og fugtigt i en rundkørsel Og det blev den bestemt ikke flottere af.
Så nu er mit spørgsmål om der er nogle, der ved hvor man kan få lavet lidt plastik arbejde, (slibe,pudse+male)
Og kan man købe en ixil pot enkeltvis?
Hvordan ser forgaffel, fodhviler kobling/bremsegreb ud? Lyder godt nok surt! "Tabte" min i en indkørsel med 2 km/t - også masser af ridser på kåbe.
Citat fra: ahansen79 efter Maj 25, 2010, 10:01:42 amJa, det er en sørgelig nyhed, men igår gled svinet ud og måtte desværre ned og ligge, da der var lidt glat og fugtigt i en rundkørsel Og det blev den bestemt ikke flottere af.Jeg kondolerer! Citat fra: ahansen79 efter Maj 25, 2010, 10:01:42 amSå nu er mit spørgsmål om der er nogle, der ved hvor man kan få lavet lidt plastik arbejde, (slibe,pudse+male)Jeg har prøvet at lave det selv med en ven... Det blev noget værre juks! En anden SV-ven var også ude for et uheld og valgte at købe nye fabrikslakerede plasticdele fra www.alphasports.com - det var nogenlunde til at betale!Metaldele blev købt på eBay (pedaler, greb, klinger osv.)Citat fra: ahansen79 efter Maj 25, 2010, 10:01:42 amOg kan man købe en ixil pot enkeltvis?Det skal du sende en mail til Brian Robbins om på adressen sales@ixilsilencers.co.uk - det vil han kunne svare dig på. Du skal nok købe potterne direkte hos ham så... Jeg ved ikke om man kan det når de er importeret som et sæt i DK.
Ixil udstødninger kan sevlfølgelig sælges enkeltvis alle steder, hvad skulle dem med et 650 cc svin ellers gøre?
Kondolerer Var det virkelig bare våd vej der gjorde at du tabte den? Der var vel ikke spildt diesel eller lignende på vejen? Hvordan var dækkene?
Citat fra: Ronni efter Maj 25, 2010, 10:27:39 amKondolerer Var det virkelig bare våd vej der gjorde at du tabte den? Der var vel ikke spildt diesel eller lignende på vejen? Hvordan var dækkene?ja, bare våd vej, men det er en dum asfalt, der bliver rigtig glat når den bliver lidt våd. Men det værste er at jeg godt ved det, da jeg kører der tit, men jeg blev alligevel overrasket over at der ikke skulle mere til. Mht. dækkene har de kun kørt 1000km, så dem kan vist heller ikke give skylden...
gør mig sgu ondt at høre.Lad mig gætte, samtidigt med at du får fjernet ridser så monterer du også Crashpads? Kan anbefale LSL som kan købes billigt hos Louis i Tyskland på nettet.Ixil udstødninger kan sevlfølgelig sælges enkeltvis alle steder, hvad skulle dem med et 650 cc svin ellers gøre?
Citat fra: Kondi efter Maj 25, 2010, 10:05:05 amHvordan ser forgaffel, fodhviler kobling/bremsegreb ud? Lyder godt nok surt! "Tabte" min i en indkørsel med 2 km/t - også masser af ridser på kåbe.Forgaffelen ser fin ud, men skal have nyt koblingsgreb, styrende, blinklys, fodhviler og bagpotte, og så skal jeg finde en som kan lave min kåbe, hvis det kan lade sig gøre. Det gør jo ondt i hjertet, når svinet er bare står som et suttet bolsje... Hvad har du gjort ved din kåbe?
... har ikke lige tænkt på at de findes med en afgang
pyt med cyklen, kom du noget til?