Sloek!!! Jeg tror at jeg har haft samme problem med min K3'er - Jannik har også haft det med sin...
Minder problemet om dette her:
http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7421.0Når benzinen fordamper efterlader den en olieagtig film som blander sig med vej-støv og ligner motorolie. Jeg troede også at jeg havde sprunget en pakning - det var dog ikke tilfældet... Tanken var revnet i bunden ved svejsningen omkring benzinstudserne
Revnerne var SÅ små at man ikke kunne se dem med det blotte øje når man vippede tanken op. Jeg kunne dog konstatere at der var frisk benzin på undersiden af tanken bag isoleringsfoliet. Dette kunne jeg tørre af og så var der igen benzin efter et minut eller to...
For at afmontere tanken skal du have førersædet af og så kan den vippe op hvis du fjerner de to bolte foran ved kronrøret.
Studserne sidder i højre side af tanken - men pga. hældningen når den er parkeret løber benzinen på undersiden af tanken og over i venstre side som du beskriver. Min maskine så ud præcis som din gør med snask ned ad venstre side efter at have holdt parkeret natten over på svigerforældrenes fliser (ikke populært)...
Lugter maskinen af benzin når du stikker snuden ned til stellet? Olie lugter bestemt ikke lige så meget...
Jeg fik dog en ny tank fra importøren uden større besvær...
Giv mig evt. et kald på 21 44 33 44 - så kan jeg lige fortælle dig hvad der skete...
Mvh. Jakob