[/quote]
Eller med auto-tog fra Italien til Hamburg, og lade en kammerat hente den med en trailer dér...?!
[/quote]
Se det med toget er ikke nogen dårlig idé. Det koster ca. 300 Euro fra Verona til Hamborg, og jeg har en livline fra Hamborg til det Nørrejydske, hvis det skulle knibe.
Men hvordan dælen kommer jeg nemmest og hurtigst derned ?
Har surfet rundt på diverse flysites uden held. Hvis jeg skal derned effektivt, så vil jeg flyve fra AAL (Aalborg) til Verona, men jeg kan sgu ikke finde nogetsomhelst fra AAL til Verona, og hvis jeg skal skifte fly 3 gange, så kan jeg vel ligesågodt tage bussen eller toget derned ?
Hvis jeg skal have mr. spaghetti til at losse den på toget, synes jeg der kommer for mange ubekendte i ligningen...
Nøgler, reg. attest mv. og ikke mindst bilen + div. spaghettier, polakker og andet godtfolk, som kunne finde på at ridse den fine pisgule lak.
Dét kan min matematiske hjernehalvdel slet ikke kapere, og da den anden halvdel er ikkeeksisterende, så SKAL jeg ha´ styr på timingen !
Er det bare mig der er dum til at finde flybilletten, eller flyver man bare ikke den vej lige for tiden ?
Hvis jeg kan flyve til Tjøvenhavn for 159-, med oms, så kan jeg vel osse flyve til spaghettiland for en tusse ?