Hej til alle guruerne
Jeg købte en sv1000n her i foråret. Der er modded luftfilterboks med KN, løftet tank og leovinci potter på pt.
Jeg har selv moddet luftfilterboks og hævet tanken. I forbindelse med det opstod der er hul i effektkurven ved omkring 6k, hvis jeg ikke husker meget galt. Jeg var lidt en nærigpind, men efter at have gjort kontoen op blev der investeret i pc3 og O2 eliminater. Jeg fandt et map der passede nogenlunde og mit hul i effektkurven forsvandt da også, men Fxxk hvor er min benzinøkonomi blevet ringe nu.
Jeg tilskriver det 2 ting. Jeg kører den noget hårdere nu, ja faktisk meget hårdere
. Bruger den kun til sjov og den er desuden gearet med 2+ bagpå, men i går fik jeg min første tankning hvor den havde gået under 10km/l
Det er satme ikke meget (dog skal det lige siges at når jeg kørte længst før mod af boks, løft af tank og pc3 lå den på mellem 13,5-14)
Vil der ikke være lidt at hente ved at få den rullet ordentligt? Synes sku det er træls lampen blinker allerede efter 120km.
Hvor på fyn har folk erfaringer med at få det gjort? Er lidt i vildrede om det nemlig. Gider heller ikke vente 2 mdr så kom gerne med input