Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Det undrer mig dog lidt du skriver 170/55 - er det ikke 180/55 der er standart?
Citat fra: Brian Lund efter April 28, 2010, 05:44:51 pmDet undrer mig dog lidt du skriver 170/55 - er det ikke 180/55 der er standart?Hjernebøf fra min side. Det er selvfølgelig 180/55 (Det var jo fordi jeg testede om i var vågne ... eller)Men godt at hører, glæder mig til at prøve det.
Størrelsen på forhjulet har du også kludret i
Citat fra: NielSV650 efter April 29, 2010, 08:04:32 amStørrelsen på forhjulet har du også kludret i Er forhjulet ikke 120?Det skulle jeg da mene??? Eller er det mig der skal tilbage på Trike og prøve igen?
Pilot Power blev slidt alt for hurtigt!
Så er mine Dæk kommet, og jeg skal hente dem på Tirsdag, under armen og med den store gule limousine.Nogen der kender et godt sted at få dækkene skiftet?Kender kun selv ham på Lossepladsvej på Amager.Ligger der nogen tættere på Valby?Anyone?
Mener ikke at Valby MC har dæk maskine. (Nogen må rette mig, hvis de ved noget jeg ikke ved)Katana kender jeg ikke. Men vil da lige undersøge det.