Forfatter Emne: mc garage  (Læst 6177 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

El Bola

• Gæst
mc garage
« Dato: April 27, 2010, 12:13:23 pm »
hey

jeg har et spg vedr. mc garager

nu har jeg llige set herinde at man skal passe på held garager da de slider på lakken og det værste er at jeg lige har købt en til 500 hos aagesen.

det jeg søger er en mc garage som skal være let at folde sammen og kunne tåle lidt varme.

er der noget i vil kunne anbefale

Kondi

• Sandt SVin
Sv: mc garage
« Svar #1 Dato: April 27, 2010, 02:49:12 pm »
Hmm.. jeg har netop en Held, og har ikke problemer med slitage. Den er i nylon på toppen, altså der hvor den er i berøring med cyklen, og i et kraftigere materiale på siderne. Tåler fint lidt varme fra motor og udstødning. Men lad selvfølgelig være med at smide den på direkte efter tur. Vent lige 10 minutter. Det kraftigere materiale vejer også mere, hvilket gør at vinden ikke rigtig får fat i den. Den lukkes i øvrigt med en krog nedenunder.
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

c3

• Plastikrocker
« Svar #2 Dato: April 27, 2010, 02:56:55 pm »
Hmm.. jeg har netop en Held, og har ikke problemer med slitage. Den er i nylon på toppen, altså der hvor den er i berøring med cyklen, og i et kraftigere materiale på siderne. Tåler fint lidt varme fra motor og udstødning. Men lad selvfølgelig være med at smide den på direkte efter tur. Vent lige 10 minutter. Det kraftigere materiale vejer også mere, hvilket gør at vinden ikke rigtig får fat i den. Den lukkes i øvrigt med en krog nedenunder.

Jeg har også en Held. Den er jeg rigtig glad for. Jeg smider den dog på stort set med det samme jeg er kommet hjem. No problemos.  8)

Mads_t

• Plastikrocker
« Svar #3 Dato: April 27, 2010, 05:03:25 pm »
Jeg har denne til min sv650 fra louis.de

http://www.louis.de/_4010263f430fab9004976cfd20217f4e85/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=560&wgr=350&list_total=14&anzeige=0&artnr_gr=10008302

Syntes den er super da den er ligesom et stræklagen, så den passer rigtig godt. Syntes også prisen er rigtig god og så er den dejlig blød på indersiden og fuldstændig vandtæt. Har heller ikke oplevet der har været kondens på svinet når jeg har taget mc garagen af.
Mvh. Mads Tønder

Kondi

• Sandt SVin
Sv1000sK6, grå, fuldkåbe, K&N, PC3, Akrapovic

Tidligere kørt:
Triumph Daytona 675, 2007 i den hurtige farve; rød! :angel:
Sv650s K6, PowerCommander III USB, PiperCross filter, Fuldt MIVV-system, Miniblink, Puig-hugger, Org. bundkåbe, Fender Eliminator

Mads_t

• Plastikrocker
« Svar #5 Dato: April 27, 2010, 05:20:20 pm »
Yeps, men den skinder heldigvis ikke så meget som på billedet, det er bare et dårligt reklame foto.

Kan kun anbefales, rigtig nem at sætte på uden lynlås eller andre stropper.
Mvh. Mads Tønder

Rasmus Mølgaard

• Plastikrocker
    • Warfare Records
« Svar #6 Dato: April 27, 2010, 05:40:21 pm »
Jeg har også en Held. Den er jeg rigtig glad for. Jeg smider den dog på stort set med det samme jeg er kommet hjem. No problemos.  8)
Jeg smider også min på med det samme. Jeg fik afvide da jeg købte den, at den er lavet til at modstå varme uden at smelte eller smitte af.

El Bola

• Gæst
« Svar #7 Dato: April 28, 2010, 04:56:57 pm »
fint fint

tak for svarene

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #8 Dato: April 30, 2010, 06:47:13 pm »
Jeg har købt en Hein Gericke garage. Den er i megagod kvalitet. Meget kraftig, med filtfor, så den ikke ridser, med slidsker for og bag til kædelås osv. Den er i øvrigt på tilbud til 25 euro.