min egne erfaringer indtil videre ... vidste ikke selv hvad jeg ville have af mc ....prøvede 5-6 modeller ....da jeg så SV'eren ...og prøvede den ...var jeg solgt....og købte med købte med mit hjerte....
Lyd - look og accelleration / bundtræk er for fedt......Har en SV1000SK4 i den hurtige farve...rød
Jeg smiler hver gang jeg ryger i læderet og skal trille en tur....ja jeg kan godt blive lidt træt i håndleddet pga kørestilling ...men brug ryg og mavemuksler
til at slappe af i hånden ...så går det...og nogen gange må man lide lidt for det som er mega fedt......der findes mange maskiner som er bedre at køre
langt på....og der er jo også en naked version af SV'eren som vist nok har en mere oprejst position.....ja du kan montere alt muligt ekstra udstyr som mange herinde kan råde dig om (her kommer jeg til kort) så den kører MEGET bedre...jeg synes nu at den æder svingene ganske fint... og mon ikke det er chaufføren som er begrænsningen i de fleste tilfælde....
Jeg kunne godt tænke mig alt mulig Ohllin eller Öhlin som bare forbedrer den helt vild...men for mig og mit stadie pt og behov ..ja så er det
nok penge ud af vinduet lige nu....måske når jeg når op på et niveau hvor jeg kan mærke det og selv vil hurtigere igennem sving osv....
Men jeg har ikke noget af sammenligne med fordi jeg er "newbie" og lige nu nyder jeg bare SVinet som den er .....
om jeg kommer 1/10 eller 2/10 sekunder hurtigere igennem et sving ... tja for mig er det ikke vigtigt
Der er opgraderinger som betyder noget positivt for styre og bremseegenskaber og dem kunne man da kigge på..valg af skiver / klodser /
armerede bremseslager / styrdæmper / affjedring osv.. ganske fornuftigt efter min mening...personligt tager jeg de små skridt....
skal jeg se på armerede bremseslanger som det næste....
Hvis du allerede nu tænker på mange opgraderinger til SV'eren ..kunne det være at du skulle kigge efter en racermodel i stedet for ....
Personligt har jeg lige opgraderet mig selv via et køreteknisk kursus... bedste penge som jeg har givet ud på "tuning" indtil videre...
Nå det var mine tanker ...håber du kan bruge det.... og held og lykke..tror ikke at en SV'er vil skuffe dig...men eller uden opgraderinger
hilsen Per