Heysa
Jeg er ny herinde, og har været kort på svrider.com hvor jeg har læst en del om de mods der ofte laves på SVinene.
Så studsede jeg over at en hel del folk derinde anbefalede en aTRE fra en fyr der hedder steve (nick: 92westshady) derinde sidder og lodder sammen. Elektronikken det består af er ikke den store videnskab men han lave det samlet og klar, og så har han været ude og finde de stik der skal til for at den kan plugges ind i systemet plug-and-play
Jeg går lid ud fra at i ved hvad en TRE er, men til dem der ikke gør er det noget som fjerner den tændings forsinkelse Suzuki har sat på de fleste af deres cykler i 1, 2, 3 og til tider også 4. gear. Det får motoren til at gå mere roligt især ved lave omdrejninger og har i den forstand samme effekt som en Power Commander.
Anyway...
Først og fremmest: Er det noget at der er nogen herhjemme der har erfaringer med? Er hans enheder udbredt herhjemme?
Jeg overvejede nemlig lidt at bestille en bunke af ham og sælge ud fra, og på den måde kun betale fragt henover atlanten én gang i stedet for hvis folk selv bestilte derfra. Jeg har også snakket med ham lidt frem og tilbage og vi kunne god få lidt mængderabat.
Han laver to versioner, en med, og en uden en kontakt til at slå effekten fra.
I kan se hans tråd her hvor der er en længere beskrivelse af dem:
http://forum.svrider.com/showthread.php?t=95450Men ja... Er det noget der har interesse? Hvis jeg vidste nogenlunde hvor mange jeg kunne komme af med igen kunne jeg komme med en ca pris