Forfatter Emne: BULDERdag 2010 - På Mandag 24/5 kl. 14.00 v. Køge Transportcenter (Burger King)  (Læst 65899 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
der er heller intet der står i vejen for at der kommer et i jylland - med lidt billeder og måske en film  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
der er heller intet der står i vejen for at der kommer et i jylland - med lidt billeder og måske en film  :mrgreen:

Nahrrrr ingen grund til at alle dem som deltager skal betale broafgift.
Jyder og fynboer gider jo alligevel ikke deltage i at være sociale.....bare se sommerfesten sidste år
med få undtagelser
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Nahrrrr ingen grund til at alle dem som deltager skal betale broafgift.
Jyder og fynboer gider jo alligevel ikke deltage i at være sociale.....bare se sommerfesten sidste år
med få undtagelser
 :mrgreen:

DETTE KALDER JEG EN UDFORDRING...OG DE JYDER JEG KENDER....VILLE TAGE IMOD DEN MED KYSHÅND...... :whipped:  :wink:

Men lad os nu se..... vi kunne jo starte med at få en dato på plads,,jeg er igang med at udfylde hen i september.....!
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

nielser

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 25
JA lad os bare få holdt nogle flere BULDER DAGE :orkester:
Sort SV1000 med larmepotter:-)

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Nahrrrr ingen grund til at alle dem som deltager skal betale broafgift.
Jyder og fynboer gider jo alligevel ikke deltage i at være sociale.....bare se sommerfesten sidste år
med få undtagelser
 :mrgreen:

DETTE KALDER JEG EN UDFORDRING...OG DE JYDER JEG KENDER....VILLE TAGE IMOD DEN MED KYSHÅND...... :whipped:  :wink:

Men lad os nu se..... vi kunne jo starte med at få en dato på plads,,jeg er igang med at udfylde hen i september.....!
vi tog imod udfordringen sidste år, og Hippie Hansen arrangerede alle tiders sommerfest på fyn, men jyderne blev desværre væk (pånær undertegnede naturligvis), så jeg forstår godt sjællænderne hvis de holder på sjælland. Jeg skal nok tage turen uanset placering. Så laver vi bare en fællestur fra jylland.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301
Nahrrrr ingen grund til at alle dem som deltager skal betale broafgift.
Jyder og fynboer gider jo alligevel ikke deltage i at være sociale.....bare se sommerfesten sidste år
med få undtagelser
 :mrgreen:

DETTE KALDER JEG EN UDFORDRING...OG DE JYDER JEG KENDER....VILLE TAGE IMOD DEN MED KYSHÅND...... :whipped:  :wink:

Men lad os nu se..... vi kunne jo starte med at få en dato på plads,,jeg er igang med at udfylde hen i september.....!
vi tog imod udfordringen sidste år, og Hippie Hansen arrangerede alle tiders sommerfest på fyn, men jyderne blev desværre væk (pånær undertegnede naturligvis), så jeg forstår godt sjællænderne hvis de holder på sjælland. Jeg skal nok tage turen uanset placering. Så laver vi bare en fællestur fra jylland.

Ja, det var sgu en super fest.
 :thumbsup:
Well, jeg pendler til stadighed til Jylland i tide og utide. Næste tur bliver på fredag.
Har gjort det i et år, i denne omgang.
Har aldrig fattet dem som opfatter DK som værende andet end lige et smut rundt om hjørnet...uanset hvor vi taler om
 :mrgreen:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....

Har aldrig fattet dem som opfatter DK som værende andet end lige et smut rundt om hjørnet...uanset hvor vi taler om
 :mrgreen:
samme her, kender dog mange af dem  :innocent:
var i Sønderborg i går, aalborg i dag, måløv i morgen.


(nu kører du jo også for at få sex, ikke kun fest, så kunne man nok lokke de andre også  :lmao:)
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301

Har aldrig fattet dem som opfatter DK som værende andet end lige et smut rundt om hjørnet...uanset hvor vi taler om
 :mrgreen:
samme her, kender dog mange af dem  :innocent:
var i Sønderborg i går, aalborg i dag, måløv i morgen.


(nu kører du jo også for at få sex, ikke kun fest, så kunne man nok lokke de andre også  :lmao:)


Sexen er da kun et biproduktet af den gode køretur
 :innocent:
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Big G, jeg bor lige overfor Måløv hvis du er på bike herover  :mrgreen:
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

GreenDevil

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • ZX-6 aka kællingen

Well, jeg pendler til stadighed til Jylland i tide og utide. Næste tur bliver på fredag.


Hvad tid kører du flemming? - skal til svendborg igen - kunne være vi kunne snakke sammen fra ringsted til sorø lige som forrige fredag ;)
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.

claus 1000 exmc

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 361
    • www.exterminators.dk

Well, jeg pendler til stadighed til Jylland i tide og utide. Næste tur bliver på fredag.


Hvad tid kører du flemming? - skal til svendborg igen - kunne være vi kunne snakke sammen fra ringsted til sorø lige som forrige fredag ;)

hvornår køre i der over af ?

for jeg skal i klubben og kunne også godt lige tage en tur til svendborg
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

 how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.
 
Bane : noget Kawaski

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Big G, jeg bor lige overfor Måløv hvis du er på bike herover  :mrgreen:
Det er jeg normalt ikke, da jeg ikke kan snakke i tlf, spise, drikke, tage noter osv på mc.....

Gad ellers godt kunne bruge den til arbejde  :undecided:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Flemming L

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1301

Hvad tid kører du flemming? - skal til svendborg igen - kunne være vi kunne snakke sammen fra ringsted til sorø lige som forrige fredag ;)


hvornår køre i der over af ?

for jeg skal i klubben og kunne også godt lige tage en tur til svendborg

Jeg regner med at køre omkring kl. 14 fra Brøndby
Det kommer helt an på dagsformen her på jobbet, hvornår jeg kan slippe.
Dog før det for alvor klumper til sydpå.
SV650S AK47 til gaden
Yamaha R6, 2008 til banen

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Det er jeg normalt ikke, da jeg ikke kan snakke i tlf, spise, drikke, tage noter osv på mc.....

...er det ikke bare et spørgsmål om teknik og hjælpemidler (pc holder / notat holder./ hjelm med sugerør / dåseholder m.m....  :lmao:  :wink:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/