Forfatter Emne: BULDERdag 2010 - På Mandag 24/5 kl. 14.00 v. Køge Transportcenter (Burger King)  (Læst 65968 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #30 Dato: April 24, 2010, 04:51:37 pm »
Politet skal nok komme hvis der bliver kørt i køge, der er altid en eller anden stodder der får ondt i røven...
Sker sku også hvis vi holder det i skoven et eller andet sted. Og det er ikke pga af lokationen, men pga af mængden af deltagere.

Når det så er sagt så skulle kalenderen været ryddet dem dag  :wink:
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #31 Dato: Maj 07, 2010, 08:24:03 am »
Skurk og Blz..... I har vel styr på lortet...   :wink:      Jeg er på og indtil videre se det ud til at vejret bliver bedre i løbet af ugen...
Sig til hvis I har brug for hjælp til et eller andet....

Lad alle få en klar udmelding om mødetidspunkt og sted...så alle os kontrol freaks kan få styr på kalenderen og kasserne ...og ro i sindet... :lmao:    glæder mig til at møde alle som kommer .....

PS ! Jeg tager de resterende SVRIDER T-shirts med og findes der ikke en i din størrelse...så finder vi en løsning på dette.

CUSOON
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #32 Dato: Maj 07, 2010, 10:23:58 am »
SÅ skal mine nye (brugte) LEO Vincer'er blæses igennem  - nyt fordæk i næste uge, og så er jeg klar.....

"mit oder ohne  :police:, ich bin dabei!"
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #33 Dato: Maj 10, 2010, 01:50:13 pm »
jeg har haft lidt meget at se til på det sidste (forklaring kommer)

jeg synes vi skulle holde det der samme sted som sidst, min plan var at lave den samme tur på til "BikX sv træf" til køge transportcenter
(helsingør - hillerød - buddinge - roskilde - køge)

ankomst kl 14 - så har vi eftermiddagen.

Jeg ville høre om der er noget der har en DB-måler - bare for at få afklaret det.


Lørdagen ser lovende ud - så mon ikke søndagen bliver fin også  :mrgreen:
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #34 Dato: Maj 10, 2010, 02:35:34 pm »
Tak for info  :thumbsup:

Mødes vi ved Burger-King / Tanken kl 14 ?

Jeg kan godt skaffe en DB måler ...men den er meget simpel og analog visning. Er det noget ?

Ellers er der jo software til Iphones (har selv downloadet noget) men ved ikke om de er så anvendelige og præcis....

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #35 Dato: Maj 10, 2010, 03:38:36 pm »
Hvis ikke jeg har voldsomme tømmermænd, så tror jeg sgu, at jeg læsser bilen med kamera og poser med kanelgifler og tager ud og lurer på mænd i læder der larmer. Lyder som dejlig lummer-lørdag for SVea!!!  :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

SVeetie

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 201
  • Blondine på deltid.........
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #36 Dato: Maj 10, 2010, 03:57:44 pm »
Hvis ikke jeg har voldsomme tømmermænd, så tror jeg sgu, at jeg læsser bilen med kamera og poser med kanelgifler og tager ud og lurer på mænd i læder der larmer. Lyder som dejlig lummer-lørdag for SVea!!!  :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

Det er søndag søde SVea.......  :innocent:
BOW
SV650SK3

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #37 Dato: Maj 10, 2010, 04:04:33 pm »
Hvis ikke jeg har voldsomme tømmermænd, så tror jeg sgu, at jeg læsser bilen med kamera og poser med kanelgifler og tager ud og lurer på mænd i læder der larmer. Lyder som dejlig lummer-lørdag for SVea!!!  :kiss: :kiss: :kiss: :kiss:

Det er søndag søde SVea.......  :innocent:

Pis oss....  :facepalm: Hahahah... Det er ikke sådan at have ferie. I min verden er det pt. lørdag hver dag  :mrgreen: Nå men søndag, der har jeg helt sikkert tømmermænd, men jeg må se på det  :rolleyes:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #38 Dato: Maj 10, 2010, 04:18:50 pm »
men jeg må se på det  :rolleyes:
Lidt bagstiv er man vel altid..... og nu hvor du er hjulpet lidt på vej med vores tidsregning og ikke ferietidsregning så er vi  jo allerede indstillet på
kanelgifler og andet godt.... så jeg tror,  at de fleste forventer at se dig....selvom du måske vil se lidt brugt ud ...  :whipped:  :wink:
 [afro| ...på med solbrillerne....
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #39 Dato: Maj 11, 2010, 09:30:11 am »
DEAL - Køge Transportcenter kl 14.00! jeg skulle lige til at skrive at vi hellere måtte få aftalt et eller andet :-)

Hvis folk har lyst til at mødes andre steder for at køre sammen til Køge kan de koordinere i denne tråd...

Hvis folk kan skaffe en DIGITAL DB-måler må de også MEGET gerne skrive!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

blz

  • Nøgen
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2981
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #40 Dato: Maj 11, 2010, 12:39:18 pm »
DEAL - Køge Transportcenter kl 14.00! jeg skulle lige til at skrive at vi hellere måtte få aftalt et eller andet :-)

Hvis folk har lyst til at mødes andre steder for at køre sammen til Køge kan de koordinere i denne tråd...

Hvis folk kan skaffe en DIGITAL DB-måler må de også MEGET gerne skrive!
tænkte det samme.

jeg kommer med et bud på en opsamlings tur - og skrive en besked inden under SVrider på MCG.
::: blz aka. Jacob ::: Lynge :::
::: tidligere SV1000 ::: mcg :::

langemand

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1074
  • Fz1-N
Sv: BULDERdag 2010 - 16/5 - Mere info følger!
« Svar #41 Dato: Maj 11, 2010, 07:51:49 pm »
DEAL - Køge Transportcenter kl 14.00! jeg skulle lige til at skrive at vi hellere måtte få aftalt et eller andet :-)

Hvis folk har lyst til at mødes andre steder for at køre sammen til Køge kan de koordinere i denne tråd...

Hvis folk kan skaffe en DIGITAL DB-måler må de også MEGET gerne skrive!

tjekker lige i firmaet i morgen
nu med yamaha fz1 2008

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Mikkel Knudsen (dem der kender ham) ringede igår og sagde at han kunne skaffe noget udstyr - men det lød meget avanceret og jeg kunne godt tænke mig en low-tech back-up løsning også.
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Nick

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 952
Han hedder vidst green devil herinde Jakob... nå nok om det :D det skal nok blive hyggeligt på søndag  :mrgreen:
« Senest Redigeret: Maj 12, 2010, 12:43:32 pm af blz »
SV650k7... RIP...
alt død og solgt... Er her som spøgelse :D

GreenDevil

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 140
  • ZX-6 aka kællingen
Han hedder vidst green devil herinde Jakob... nå nok om det :D det skal nok blive hyggeligt på søndag  :mrgreen:

Jeps jeps.. den er god nok c est moi.. Jeg har et gymnasie som kunde for tiden og har lånt fra deres fysikundervisning. Det er noget USB udstyr, der ser ud til at fungere rimeligt, men status pt er at jeg har lidt bøvl med softwaren. Jeg får en fejl fra windows når jeg prøver at oprette 'projekter'.

Jeg er rimeligt sikker på at det er en windows fejl, som egentlig ikke kommer bag på mig da jeg har installeret 493443253234 forskellige små applikationer i forbindelse med mit arbejde, men summa sumarum er at vi egentlig bare mangler en bærbar vi kan afvikle fra :)

Jeg har lige testet i den biograf jeg går og laver, og der er der et lydtryk på 119 db i lytteafstand på fuld blæs :D
Dont drive faster than your angels can fly - or outrun the devil!
Either one works.

Customløsninger af cykler sælges; speciale i tankbuler og ridser!
Pris: et komplet sæt læder incl. støvler og hjelm.