Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 18, 2010, 06:01:32 amJeg skal lige have overtalt fruen til at det er en PIVgod ide - har også en spinningtime fra 10->11:30 som jeg skal instruere.. Samme her... Hun vil gerne komme med og heppe Det kan være at jeg også kan få hende til at bage en kage By the way - nu krydser i satme fingre drenge (og piger)!!!! Se vejrudsigten herunder...
Jeg skal lige have overtalt fruen til at det er en PIVgod ide - har også en spinningtime fra 10->11:30 som jeg skal instruere..
Tror ikke at HM kommer med - der er egoskal på Triumph'en
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 18, 2010, 11:56:06 amTror ikke at HM kommer med - der er egoskal på Triumph'en I har vel en pude et eller andet sted og så lidt gaffa...så rykker hun sig ikke ud af stedet....
Tror mere der er Jesper der er nervøs for at det er ham der bliver bikerbitchen på den tur og forvist til bagsædet...
Citat fra: Jannik efter Maj 18, 2010, 12:35:32 pmTror mere der er Jesper der er nervøs for at det er ham der bliver bikerbitchen på den tur og forvist til bagsædet... Nej, vi er begge ret enige om at vi ikke gider at have nogen bagpå
Jeg kommer også. Er der nogen der vil følges fra nordsjælland ?
Vi mangler stadigvæk en håndholdt back-up DB-måler som er digital!!!Hvis du kan skaffe en hører vi MEGET gerne fra dig...
Citat fra: skurkenfradallas efter Maj 19, 2010, 10:39:19 amVi mangler stadigvæk en håndholdt back-up DB-måler som er digital!!!Hvis du kan skaffe en hører vi MEGET gerne fra dig...Er der ikke en DB måler til Iphone/Ipod, som bare kan medbringes?/der Frank