Svriders nær dig? tjek kortet:http://www.svrider.dk/forum/index.php?action=googlemap
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Summa sumarum er at vi egentlig bare mangler en bærbar vi kan afvikle fra Jeg har lige testet i den biograf jeg går og laver, og der er der et lydtryk på 119 db i lytteafstand på fuld blæs
Jeg har de 3 walkie-talkies vi brugte sidste gang...Har du checket vejrudsigten? De truer med regn (og sol i den kommende weekend). Skal vi ikke overveje at flytte arrangementet til d. 23/5 hvis det pisser ned?
Citat fra: skurkenfradallas efter Maj 13, 2010, 10:10:56 amJeg har de 3 walkie-talkies vi brugte sidste gang...Har du checket vejrudsigten? De truer med regn (og sol i den kommende weekend). Skal vi ikke overveje at flytte arrangementet til d. 23/5 hvis det pisser ned?Skide god ide - så kan jeg også komme med
Citat fra: Jesper Jensen efter Maj 13, 2010, 12:14:44 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Maj 13, 2010, 10:10:56 amJeg har de 3 walkie-talkies vi brugte sidste gang...Har du checket vejrudsigten? De truer med regn (og sol i den kommende weekend). Skal vi ikke overveje at flytte arrangementet til d. 23/5 hvis det pisser ned?Skide god ide - så kan jeg også komme med er det ikke pinse der? der er der mange der har andre planer...
Citat fra: blz efter Maj 14, 2010, 12:18:04 amBetyder det for eller imod? Vejret i næste weekend ser under alle omstændigheder markant bedre ud!TIL ALLE: Der kommer en endegyldig udmelding om evt. udskydelse/aflysning inden i morgen/lørdag kl. 17.00!!!
vi flytter det til mandag i pinsend. 24 maj