Hahaha, nu har hun lige læst tråden igennem her. Og nu gider hun slet ikke ha den GSX'er Hun har pt. kig på en ER6F...spritny til 80.000. En noget pænere cykel må man sige...og LETTERE. Jeg skal gøre mit til at hun køber den...eller en SV650. Så kan JEG jo også trille en tur i ny og næ når trangen til V2 fanger mig
Er det den nye model eller en ´09 model i har kig på til 80.000,-?
ER6F er klart en helt anden cykel
end den gamle 600f
I skal vente med at handle til hun (du) "hvis du læser med" har fået dit kørekort, for på trods af at de begge er er 2 cyl motorcykler, så er der en stor forskel i om det er parallel twin (KVAK) eller 90 graders V2 (SUZI)
Lyden kan man diskutere hvad man bedst kan li´men jeg syntes ER6F er blevet ganske vellykket i design, nu hvor SV´en ses på hvert gadehjørne er det nu rart at se det lidt mere runde design fra Kava.
Der findes masser af cykler som vi alle var blevet glade for da vi var nye mcister, men sådan en som 250ccm maskinen er en der skal køres rigtigt for at være sjov, og derfor er det i mine øjne ikke en begynder cykel, fordi en ny kan ikke holde omdr hvor de skal være da man har nok at gøre med at placere sig, hov jeg har ikke slukket blinket, fuuuuuck der er grus, bare den bil nu bliver der, nu skal jeg hænge på hvis jeg ikke skal blive væk fra de andre og jeg ved ikke hvor jeg er, og, og, og...
Hold jer til eks ER6F eller SV650 for de kan trække fra lave omdr så man som ny kan koncentrere sig om de ovenstående.