Forfatter Emne: GSX600F til pige?  (Læst 11453 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
Sv: GSX600F til pige?
« Svar #30 Dato: April 15, 2010, 03:05:25 pm »
jamen jeg kørte som jeg havde stjålet det hele på min Gixxer og det mente jeg det nok skulle holdes til en bane.

og det blev en Road King af to grunde, et det var en god handel prismæssigt og to jeg kan godt lide den der 50´stil

Heh.. Ja, det er lidt problemet med sportslige motorcykler - det kræver ekstrem selvbeherskelse at køre bare nogenlunde fornuftigt.. Men det der er godt nok i den anden grøft! :-) Hvor gammel er den? Jeg er selv småforelsket i en Sportster Nightster eller 48 - de passer lidt bedre til min vægtklasse.. Men om jeg helt er gammel nok til Harley endnu, tjah..

det er en 2000 med sprøjt
sådan en stenhøj kompressor den køre meget fint på motorstien mellem 130 og 150
jeg må sige jeg er lidt imponeret over hvor nem den er at handle inde i byen, men bremse det kan den satme ikke så det er vinter projektet, der skal nogle ordentlige bremser på svinet.

Ole du kan bare få en tur næste gang vi mødes
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #31 Dato: April 15, 2010, 07:14:05 pm »
Hahaha, nu har hun lige læst tråden igennem her. Og nu gider hun slet ikke ha den GSX'er :wink: Hun har pt. kig på en ER6F...spritny til 80.000. En noget pænere cykel må man sige...og LETTERE. Jeg skal gøre mit til at hun køber den...eller en SV650. Så kan JEG jo også trille en tur i ny og næ når trangen til V2 fanger mig :D

Claus m

• Sandt SVin
« Svar #32 Dato: April 15, 2010, 07:19:38 pm »
Hahaha, nu har hun lige læst tråden igennem her. Og nu gider hun slet ikke ha den GSX'er :wink: Hun har pt. kig på en ER6F...spritny til 80.000. En noget pænere cykel må man sige...og LETTERE. Jeg skal gøre mit til at hun køber den...eller en SV650. Så kan JEG jo også trille en tur i ny og næ når trangen til V2 fanger mig :D

God pige :-) Rart hun lytter til fornuft :-)
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

svtøz

• Søndagskører
  • **
    • http://www.blåbjerg-mc.dk/
« Svar #33 Dato: April 15, 2010, 08:34:08 pm »

I er i hvertfald anytime velkomne til en prøve tur her i det vestjydske....! - og prisen ja- den kan der tales om :wink:
"Ethvert menneske er idiot fem minutter hver dag. Klogskab består i ikke at overskride denne grænse”

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
« Svar #34 Dato: April 15, 2010, 08:43:34 pm »
 :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: :orkester: hun er squ ganske fornuftig den tøs du har fat i der
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski

Blinklys

• Gæst
« Svar #35 Dato: April 15, 2010, 09:17:34 pm »

Kenny

• Roadracer
« Svar #36 Dato: April 15, 2010, 09:27:12 pm »
WEEEEEEE en 600 F`er og en road King Classic  :orkester: :orkester:

Majse

• Medlemshverver
  • Sandt SVin
  • Ønsker mig en Kawasaki Z750....
    • www.lauthersheim.dk
« Svar #37 Dato: April 16, 2010, 09:25:54 am »
Vil også sige at GSX600F er en kæmpe klods.... Jeg selv er lille.. 164 og sad engang på sådan een, og havde svært ved at nå jorden blandt andet... Ikke specielt fedt.. Fik så sammen med GUD en SV1000S som faktisk også var for stort til mig... Forstået på den måde at jeg kunne ikke bakke med den hvis der var det minste grus, for så gled mine fødder... kunne kun nå med snuden af fødderne.. Kunne sagtens kører den.. også på bane... Men det er e stor cykel... Har nu en SV650N som er MEGET bedre størrelsesmæssigt til mig.... Er meget mere sikker på den.. så vil klart anbefale sådan een til kæresten.... Let at kører og flytte... Og jorden kan nås med flade fødder...

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #38 Dato: April 16, 2010, 09:47:46 am »
Er det den nye model eller en ´09 model i har kig på til 80.000,-?

ER6F er klart en helt anden cykel  :thumbsup: end den gamle 600f  :puke:

I skal vente med at handle til hun (du) "hvis du læser med" har fået dit kørekort, for på trods af at de begge er er 2 cyl motorcykler, så er der en stor forskel i om det er parallel twin (KVAK) eller 90 graders V2 (SUZI)

Lyden kan man diskutere hvad man bedst kan li´men jeg syntes ER6F er blevet ganske vellykket i design, nu hvor SV´en ses på hvert gadehjørne er det nu rart at se det lidt mere runde design fra Kava.

Der findes masser af cykler som vi alle var blevet glade for da vi var nye mcister, men sådan en som 250ccm maskinen er en der skal køres rigtigt for at være sjov, og derfor er det i mine øjne ikke en begynder cykel, fordi en ny kan ikke holde omdr hvor de skal være da man har nok at gøre med at placere sig, hov jeg har ikke slukket blinket, fuuuuuck der er grus, bare den bil nu bliver der, nu skal jeg hænge på hvis jeg ikke skal blive væk fra de andre og jeg ved ikke hvor jeg er, og, og, og...

Hold jer til eks ER6F eller SV650 for de kan trække fra lave omdr så man som ny kan koncentrere sig om de ovenstående.
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

NielSV650

• Sandt SVin
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
« Svar #39 Dato: April 16, 2010, 10:55:52 am »
Jeg er enig med Jannok (for engangs skyld  :P )

Andre bud: Honda's CB500, Kwaks ER-5 eller Zouks GS500.

Den ER-6n som jeg har kørt en del km på Spanien kører rimelig ens med min SV650, synes jeg. Så gå efter det udseende, du bedste kan lide.   :thumbsup:

Edit: ORV, Hornet's er også ved at være godt nede i pris, hvis nu man "hurtigt bliver træt af en for lille maskine"  :hand:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/mar_vis.asp?MarID=72205
« Senest Redigeret: April 16, 2010, 10:59:53 am af NielSV650 »
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Batman

• Roadracer
« Svar #40 Dato: April 16, 2010, 02:27:05 pm »
Tror egentlig når nu hun havde set sig varm på færgen at hun er lidt til fuldkåber....... Så en SV650S eller ER6'eren er nok bedre, men se nu på formandens forslag, der gemmer sig nok det bedste valg imellem........

En HONDA CBR600F....... Honda styrer.....

Og så i pigefarver  :wink: :wink:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Ole

• Formanden
  • Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #41 Dato: April 16, 2010, 02:47:50 pm »
Hov hov.. Jeg skrev CBF og Hornet, ikke CBR! :-)
Ole
Formand for Danmarks hyggeligste motorcykelklub :)

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #42 Dato: April 16, 2010, 03:52:34 pm »

host host ...du mener den hurtige og rigtige farve  :evil:  :mrgreen:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Claus m

• Sandt SVin
« Svar #43 Dato: April 16, 2010, 04:07:51 pm »

host host ...du mener den hurtige og rigtige farve  :evil:  :mrgreen:

Sssshhh Per, ikke sige det højt, så finder de andre jo bare ud af det er derfor de ikke kan følge med ;-)
Sv650s Old school.
Næstformand Mc Farmers.
Midtjyde

Crackhead

• Plastikrocker
    • MCG
« Svar #44 Dato: April 16, 2010, 04:13:57 pm »
Tror egentlig når nu hun havde set sig varm på færgen at hun er lidt til fuldkåber....... Så en SV650S eller ER6'eren er nok bedre, men se nu på formandens forslag, der gemmer sig nok det bedste valg imellem........

En HONDA CBR600F....... Honda styrer.....

Den har hun skam kigget på. Men Det er jo en lidt anden pris desværre..