Forfatter Emne: Rasle rasle rasle (LØST)  (Læst 8306 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Blinklys

  • Gæst
Sv: Rasle rasle rasle
« Svar #15 Dato: April 15, 2010, 08:09:40 pm »
Jeg skal have skiftet dæk i morgen, og der skal kæden jo alligevel justeres i forbindelse med montering af baghjulet. Hvis lyden forsvinder derefter, så har vi fundet synderen :wink:

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Rasle rasle rasle
« Svar #16 Dato: April 15, 2010, 08:24:41 pm »
Jeg skal have skiftet dæk i morgen, og der skal kæden jo alligevel justeres i forbindelse med montering af baghjulet. Hvis lyden forsvinder derefter, så har vi fundet synderen :wink:
hvilke dæk, og hvorhenne? Mcgiganten i Lystrup har åbent hus på lørdag og skrev noget om tilbud på deres hjemmeside. Vistnok Metzeler...kiggede ikke så nøje efter, bare et hint.

Jeg kigger derud lørdag, og skal have gratis grillpølser  :afro:
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Blinklys

  • Gæst
Sv: Rasle rasle rasle
« Svar #17 Dato: April 15, 2010, 08:32:13 pm »
Fik et sæt ContiRoadAttack fra Tyskland til en god pris (de er ved at udgå da der lige er kommet en ContiRoadAttack 2) og http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=4566 sætter dem på :)

Det lyder hyggeligt lørdag btw, men er desværre optaget fra omkring middag, så jeg ka' sgu nok ikke nå det.
« Senest Redigeret: April 15, 2010, 08:35:54 pm af Blinklys »

Blinklys

  • Gæst
Sv: Rasle rasle rasle
« Svar #18 Dato: April 25, 2010, 04:21:17 pm »
Problemet er løst! Det var tværstangen på mit styr der rystede - hvor meget mere indlysende kunne det være! :oops: :oops: :oops: Fatter slet ikke hvordan jeg kunne overse det! Nå men den er nu blevet spændt (og har nu også fået lidt Loctite) og ikke mere rasle rasle :lol:

« Senest Redigeret: April 25, 2010, 04:22:52 pm af Blinklys »

B2

  • Nådesløs
  • Global Moderator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3400
  • Brug for mere end en 6½'er ? Så er du for langsom
    • B2's Galleri
Sv: Rasle rasle rasle
« Svar #19 Dato: April 25, 2010, 06:57:46 pm »
Problemet er løst! Det var tværstangen på mit styr der rystede - hvor meget mere indlysende kunne det være! :oops: :oops: :oops: Fatter slet ikke hvordan jeg kunne overse det! Nå men den er nu blevet spændt (og har nu også fået lidt Loctite) og ikke mere rasle rasle :lol:


Godt spottet  :respekt:
 :lmao:

Men det er sgu ofte at det mest indlysende er det sidste man kikker på  :facepalm:
« Senest Redigeret: April 26, 2010, 03:52:52 pm af B2 »
Nikolaj "B2" Poulsen
SVR 650 S '2000.
GSX-R USD gaffel med radialbremser, Öhlins bagdæmper,  IXIL potte, spejle m. blink, diode baglygte m. blink & B2 Kulfiber dele
156.335 Km + ?

Rasmus Mølgaard

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 185
    • Warfare Records
Sv: Rasle rasle rasle
« Svar #20 Dato: April 25, 2010, 07:51:02 pm »
Problemet er løst! Det var tværstangen på mit styr der rystede - hvor meget mere indlysende kunne det være! :oops: :oops: :oops: Fatter slet ikke hvordan jeg kunne overse det! Nå men den er nu blevet spændt (og har nu også fået lidt Loctite) og ikke mere rasle rasle :lol:

 :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: :lmao: