Forfatter Emne: Bremseklodser SV650 05  (Læst 3925 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

mikearewin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 11
Bremseklodser SV650 05
« Dato: April 11, 2010, 10:51:27 pm »
Hej til alle,dette er mit første indlæg på dette fantastiske forum..Det ser virkelig ud til at der er samlet en masse spændende mennesker,men en masse lækker erfaring..Lige til at øse ud af posen,til os nye  :P

Jeg skal ha` skiftet bremseklodser for&bag på min sv`er,og vil gerne ha` org kvalitet eller derover..Ikk noget halløj fra louis!

Skal så også lige siges,at mit kørselsmønster er ikke konstant race,men mere "alm" kørsel,så skal ikke have nogle racer klodser,der skal bankes varme før de bider..I bremse egenskaber må de godt ligne de org.

Kender i steder på nettet - udlandet hvor man kan købe ordentlige bremseklodser til en god pris..??

Vi vil vel alle gerne lige spare lidt monetter,uden det går ud over kvaliteten selvfølgelig :)

Håber i kan hjælpe mig..

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #1 Dato: April 11, 2010, 11:46:55 pm »
Hej til alle,dette er mit første indlæg på dette fantastiske forum..Det ser virkelig ud til at der er samlet en masse spændende mennesker,men en masse lækker erfaring..Lige til at øse ud af posen,til os nye  :P

Jeg skal ha` skiftet bremseklodser for&bag på min sv`er,og vil gerne ha` org kvalitet eller derover..Ikk noget halløj fra louis!

Skal så også lige siges,at mit kørselsmønster er ikke konstant race,men mere "alm" kørsel,så skal ikke have nogle racer klodser,der skal bankes varme før de bider..I bremse egenskaber må de godt ligne de org.

Kender i steder på nettet - udlandet hvor man kan købe ordentlige bremseklodser til en god pris..??

Vi vil vel alle gerne lige spare lidt monetter,uden det går ud over kvaliteten selvfølgelig :)

Håber i kan hjælpe mig..

Louis er et netsted som det, du efterspørger. Hvad får dig til at tro at andre netsteder sælger bedre klodser end Louis?   :wink:

Jeg har et par let brugte Vesrah HH/Sintermetal du kan prøve i Københavnsområdet. Du kan også købe dem med det samme for 360kr.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #2 Dato: April 12, 2010, 08:52:18 am »
Køb sinter-metal klodser, for de bider med det samme og de tager fat når du hiver til og tager blidt når du triller stille rundt.  :thumbsup:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

mikearewin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 11
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #3 Dato: April 12, 2010, 10:04:06 am »
Så burde det da næsten være sintermetal jeg burde gå efter..

Hvad er det org lavet af..??

Og er der nogen der er bedre end andre,vil meget gerne høre jeres erfaringer.Samt hvor i evt har købt henne :)

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #4 Dato: April 12, 2010, 11:58:28 am »
Kørte med SBS på min - købte dem vidst hos Alex-Mc.dk :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #5 Dato: April 12, 2010, 12:53:55 pm »
Jeg kender også kun til SBS det kører jeg med på begge mine, men jeg tror ikke der er den store forskel på de forskellige mærker.
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

mikearewin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 11
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #6 Dato: April 12, 2010, 04:09:34 pm »
Jeg tror da` det bliver SBS klodser :)

Kender i nogen forhandlere,ud over alex mc ?? :)

Kender i nogen priser i DK?? Har fundet til 40£ bag og 36£ for i DE.  :lol:
« Senest Redigeret: April 12, 2010, 04:16:34 pm af mikearewin »

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #7 Dato: April 12, 2010, 04:26:41 pm »
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

mikearewin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 11
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #8 Dato: April 12, 2010, 05:27:42 pm »
Jeg må kontakte kawasaki importøren,for at få en forhandler liste..Samt hvis der er nogen der har links til billige wepshops i udlandet,som har SBS..Så kom endelig frem med det  8)

V2 virgin

  • Gæst
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #9 Dato: April 13, 2010, 07:00:38 am »
Jeg har lige monteret EBC Gold Stuff (Double HH) sinter klodser på min SV650, og allerede fra første tur er der mærkbar forskel. Jeg valgte EBC da de i en direkte sammenligning i tyske Motorrad scorede højere karakter end bl.a. SBS klodser.

Du kan købe EBC hos eracing.dk eller du kan finde forhandlere på nettet, f.eks. wemoto.co.uk eller indtil flere sælgere på ebay.co.uk (kan varmt anbefale Hunter motorcycles). Prisen for klodser til forbremsen ligger på 450-550 kroner.

SA

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 369
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #10 Dato: April 13, 2010, 10:09:26 am »
Jeg har et sæt SBS "Streetexcel" Sinter til at ligge og flyde. De blev købt til min gamle 650 K1, men jeg mener calipere er de samme på k1 og K3 og frem? De er stadig i indpakn. og aldrig mont. Du kan hente dem i nordsjælland for 200,-

Søren

mikearewin

  • Scooterfjæs
  • *
  • Indlæg: 11
Sv: Bremseklodser SV650 05
« Svar #11 Dato: April 13, 2010, 04:09:31 pm »
Takker for det uddybende svar V2 virgir  :wink:

Og Søren..Vil gerne kæbe hvis jeg kan få bekræftet de kan sidde på min 05`er...  :)