Her i går stod den på totalt overspringshandling sammen med Bork, så kællingen og KiloSVinet blev hevet ud til en frisk aftentur i det nordsjællandske.
Friskt ud over stepperne guidet på Borks lokalkenskab i bynavne der knap fortjente et byskilt, gik det friskt rundt i et lille sving oppe omkring espegærde hvor kællingen selvfølgelig lå klistret til Borks nummerplade - de der SVin skal jo ikke tro de er andet end en gang bulder - sker der det mystiske at SVinet lægger gas på ud af svinget og Kællingen tog nattøjet på og nærmest gik i stå.
Efter at have drejet gashåndtaget rundt en gang eller 8, går det stille og roligt op for mig at grebet har mistet forbindelsen til gasrullen (skulle jo dreje et par ekstra omgange, det er jo normalt at der ikke sker så meget på en 600r4
). Humpe humpe i tomgang til nærmeste tankstation, der desværre havde lukket, men stadig var bemandet. De have en stor hammer og en skruetrækker, så rizoma grebet fik et par gode dask i håb om at det blev presset sammen med gasrullen, men det inderste plastick var desværre for blødt til at det kunne holde den fast.
Gode råd blev dyre... bum bum.. langt til kbh i tomgang.. hvem hulen kender man her oppe af??
BLZ blev dagens redningsmand. Han havde godt nok lige et par gutter og gutinder på besøg, men kunne da sagtens lige køre ned forbi espegærde
- dog kunne kællingen jo stadig køre, så SVinet smed trækkrogen ud og slæbte kællingen de sidste par km nordpå, hvor en frisk
BLZ, stod klar med umbracoer, gaffertape, sekundlim og 2 dåsecolaer
Lidt brug af dåsecolerne og lidt sparken til bagdæk og kællingen kunne køre tilbage mod det københavnske.
Super SUPER fedt med hjælp når lokkummet brænder
- tak til
BLZ