Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Kæft det er sur røv! Især fordi det falder sammen med den dag hvor der er blevet pålagt en ekstra afgift på min yndlingsdrik: Kærnemælk... Hygge
Hvad dato har vi i dag?
Ole hvis det er en aprilsnar ....så gjorde du det godt .... sidder her og griner af mig selv allerede bare sådan lidt på forhånd
og jeg som troede at dette var DK's hyggeligste forum.... ja det var så 2 gang jeg blev taget ved næsen i dag øh igår ..... hehe
Citat fra: Mads link=topic=13998.msg140968#msg140968 For satan per..... :mrgreen: Det med kærnemælken passer heldigvis heller ikke! ;)[/quoteog jeg som troede at dette var DK's hyggeligste forum.... ja det var så 2 gang jeg blev taget ved næsen i dag øh igår ..... heheOg du er stadig lige så dårlig til at Quote
Citat fra: Per efter April 02, 2010, 12:26:38 amCitat fra: Mads link=topic=13998.msg140968#msg140968 For satan per..... :mrgreen: Det med kærnemælken passer heldigvis heller ikke! ;)[/quoteTIL GENGÆLD ER JEG STABIL TIL AT GØRE DET ...... Ahh Jesper ...jeg er sgu blevet bedre bar en enkelt smutter.....og jeg som troede at dette var DK's hyggeligste forum.... ja det var så 2 gang jeg blev taget ved næsen i dag øh igår ..... heheOg du er stadig lige så dårlig til at Quote
Citat fra: Mads link=topic=13998.msg140968#msg140968 For satan per..... :mrgreen: Det med kærnemælken passer heldigvis heller ikke! ;)[/quoteTIL GENGÆLD ER JEG STABIL TIL AT GØRE DET ...... Ahh Jesper ...jeg er sgu blevet bedre bar en enkelt smutter.....og jeg som troede at dette var DK's hyggeligste forum.... ja det var så 2 gang jeg blev taget ved næsen i dag øh igår ..... heheOg du er stadig lige så dårlig til at Quote
TIL GENGÆLD ER JEG STABIL TIL AT GØRE DET ...... Ahh Jesper ...jeg er sgu blevet bedre bar en enkelt smutter.....og jeg som troede at dette var DK's hyggeligste forum.... ja det var så 2 gang jeg blev taget ved næsen i dag øh igår ..... hehe