Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Big G efter Marts 29, 2010, 09:02:14 pmhmmm så fandt jeg da lige et komplet kit til under motoren. Det passer til Gladius, så det må da kunne tilpasses enkelt.og så koster det kun 200Eur. Så bliver det lidt nemmere at montere Hyperlow'en.Gladius har i forvejen en stor boks monteret lige foran baghjulet, så jeg tror du kommer til at mangle noget/får det sværere end du tror Men hvis det virker er det da top bling! Og så vil jeg også have
hmmm så fandt jeg da lige et komplet kit til under motoren. Det passer til Gladius, så det må da kunne tilpasses enkelt.og så koster det kun 200Eur. Så bliver det lidt nemmere at montere Hyperlow'en.
Efter:
Citat fra: Big G efter Marts 31, 2010, 10:44:31 amEfter:Hva sker der lige for det skelet du har stående ?????
Citat fra: Onkellas efter April 04, 2010, 09:09:31 pmCitat fra: Big G efter Marts 31, 2010, 10:44:31 amEfter:Hva sker der lige for det skelet du har stående ????? Det er Viggo, et kært medlem af familien. Min kone har brugt ham da hun læste til eksamen. Men han er et fint bevis på at vi har 6 meter til loftet, og mine højttalere er 3,5 m høje