Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Så er det slut med at køre fra . http://pleasure.dk/bilen/artikel/179486/
Lad os håbe at den bliver ved med at være en udstillingsbil - ellers skal jeg da have camoufleret Klatten
Citat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2010, 02:10:52 pmLad os håbe at den bliver ved med at være en udstillingsbil - ellers skal jeg da have camoufleret Klatten du kan da stadig køre fra dem ...ikk' selvom nummerpladeholder nu måske laver en anelse mere vindmodstand.....
Citat fra: Per efter Marts 24, 2010, 02:27:12 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2010, 02:10:52 pmLad os håbe at den bliver ved med at være en udstillingsbil - ellers skal jeg da have camoufleret Klatten du kan da stadig køre fra dem ...ikk' selvom nummerpladeholder nu måske laver en anelse mere vindmodstand.....Jooh, bevars Det med nummerpladen er for DOWN-FORCE Per... Sådan noget avanceret aerodynamik som kun du og jeg forstår os på I al fald siger Politiet altid at det ikke passe når jeg fortæller om meningen med det lill ebuk der er i nummerpladen
Citat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2010, 02:31:17 pmCitat fra: Per efter Marts 24, 2010, 02:27:12 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2010, 02:10:52 pmLad os håbe at den bliver ved med at være en udstillingsbil - ellers skal jeg da have camoufleret Klatten du kan da stadig køre fra dem ...ikk' selvom nummerpladeholder nu måske laver en anelse mere vindmodstand.....Jooh, bevars Det med nummerpladen er for DOWN-FORCE Per... Sådan noget avanceret aerodynamik som kun du og jeg forstår os på I al fald siger Politiet altid at det ikke passe når jeg fortæller om meningen med det lill ebuk der er i nummerpladen ikke for at kloge den, men så sidder din nummerplade pænt ulovligt. Er den nogenlunde lig normalen, må det snarere give "up-force"
Citat fra: Big G efter Marts 24, 2010, 06:19:15 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2010, 02:31:17 pmCitat fra: Per efter Marts 24, 2010, 02:27:12 pmCitat fra: skurkenfradallas efter Marts 24, 2010, 02:10:52 pmLad os håbe at den bliver ved med at være en udstillingsbil - ellers skal jeg da have camoufleret Klatten du kan da stadig køre fra dem ...ikk' selvom nummerpladeholder nu måske laver en anelse mere vindmodstand.....Jooh, bevars Det med nummerpladen er for DOWN-FORCE Per... Sådan noget avanceret aerodynamik som kun du og jeg forstår os på I al fald siger Politiet altid at det ikke passe når jeg fortæller om meningen med det lill ebuk der er i nummerpladen ikke for at kloge den, men så sidder din nummerplade pænt ulovligt. Er den nogenlunde lig normalen, må det snarere give "up-force"Med mindre den kære skurk kører så morfar langsomt at vinden faktisk overhaler ham og derved skaber downforce.....