Forfatter Emne: Album igen igen  (Læst 5632 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Album igen igen
« Svar #30 Dato: August 26, 2005, 10:30:00 am »
Stop så med at spamme min tråd, det er ikke køb og salgsafdelingen for cykler det her...
Freno, se så at få dig et profilbillede... Jeg skal gerne lave et til dig i stil med mit eget... Den er jo et fryd for øjet  8)  8)
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Album igen igen
« Svar #31 Dato: August 26, 2005, 11:00:22 am »
Citat fra: SVea
Stop så med at spamme min tråd, det er ikke køb og salgsafdelingen for cykler det her...
Freno, se så at få dig et profilbillede... Jeg skal gerne lave et til dig i stil med mit eget... Den er jo et fryd for øjet  8)  8)


Så så træk vejret stille og roligt.. det var force majeure...  :wink:
jo men du må da gerne lige lave et eller andet til mig.. helst ikke i den stil som dit eget. Har lige fået et fra Bongers, men det er for stort, og kan ikke minimere det her på arbejdet.
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Album igen igen
« Svar #32 Dato: August 26, 2005, 11:08:09 am »
Citat fra: Freno
Har lige fået et fra Bongers, men det er for stort, og kan ikke minimere det her på arbejdet.

Så sender du det bare på mail til SVea... Hvis det er billede af bar Bongers, så send flere kopier  :oops:  :oops:
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Album igen igen
« Svar #33 Dato: August 26, 2005, 11:21:38 am »
Citat fra: SVea
Citat fra: Freno
Har lige fået et fra Bongers, men det er for stort, og kan ikke minimere det her på arbejdet.

Så sender du det bare på mail til SVea... Hvis det er billede af bar Bongers, så send flere kopier  :oops:  :oops:


Tænkte du måske havde nogle forslag til billeder.. har ikke lige nogen gode her.. Sådan nogen har jeg heller ikke(vil heller ikke have det..).. men du må da gerne lave et af en bar SVea.. til min profil.. ;-)
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Album igen igen
« Svar #34 Dato: August 26, 2005, 12:04:48 pm »
Citat fra: Freno
men du må da gerne lave et af en bar SVea.. til min profil.. ;-)

Uhhh, hvilket et skal jeg dog vælge...  :roll:  :roll:  Nøgenhed er ikke noget for SVea, kun når det er andre der er nøgne... Så ellers et billede af noget nøgenhed i dag, jeg blev pænt eksalteret over, men det er vist alligevel ikke noget for dig Freno, men jeg kigger lidt rundt....
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"

Freno

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 457
Album igen igen
« Svar #35 Dato: August 26, 2005, 12:41:04 pm »
Citat fra: SVea
Citat fra: Freno
men du må da gerne lave et af en bar SVea.. til min profil.. ;-)

Uhhh, hvilket et skal jeg dog vælge...  :roll:  :roll:  Nøgenhed er ikke noget for SVea, kun når det er andre der er nøgne... Så ellers et billede af noget nøgenhed i dag, jeg blev pænt eksalteret over, men det er vist alligevel ikke noget for dig Freno, men jeg kigger lidt rundt....


Øv dybt skuffet, nu sad jeg ellers lige og glædede mig...  :roll:
/Martin 'Freno'
Rød SV1000S K4, med kåbe

Nunc est bibendum

SVea

  • Autonom
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3089
  • Kronisk ironisk!!
    • SVea er sær
Re: Album igen igen
« Svar #36 Dato: Oktober 06, 2005, 07:21:48 pm »
Citat fra: SVea
Men ind i album med billeder af cyklen, kæresten, hunden, børnene, ferien og ikke mindst DIG SELV... En praktisk ting, at vide hvordan hinanden ser ud, når vi mødes....

Har luret en del album og det er dejligt at se, at folk er begyndt at ligge billeder ind af sig selv.... Man opdager pludselig, at man faktisk har hilst på mange flere herinde fra end man troede....

Men det kan stadig godt gøres bedre!!! Der er endnu alt for mange, der ikke bruger deres album og avarter (<-- Det var da det den hed ikk???) Det er altså ikke så svært...
SVea - "I'm afraid you've mistaken me for someone who actually gives a shit"