Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Stop så med at spamme min tråd, det er ikke køb og salgsafdelingen for cykler det her...Freno, se så at få dig et profilbillede... Jeg skal gerne lave et til dig i stil med mit eget... Den er jo et fryd for øjet
Har lige fået et fra Bongers, men det er for stort, og kan ikke minimere det her på arbejdet.
Citat fra: FrenoHar lige fået et fra Bongers, men det er for stort, og kan ikke minimere det her på arbejdet.Så sender du det bare på mail til SVea... Hvis det er billede af bar Bongers, så send flere kopier
men du må da gerne lave et af en bar SVea.. til min profil..
Citat fra: Frenomen du må da gerne lave et af en bar SVea.. til min profil.. Uhhh, hvilket et skal jeg dog vælge... Nøgenhed er ikke noget for SVea, kun når det er andre der er nøgne... Så ellers et billede af noget nøgenhed i dag, jeg blev pænt eksalteret over, men det er vist alligevel ikke noget for dig Freno, men jeg kigger lidt rundt....
Men ind i album med billeder af cyklen, kæresten, hunden, børnene, ferien og ikke mindst DIG SELV... En praktisk ting, at vide hvordan hinanden ser ud, når vi mødes....