Forfatter Emne: Egosæde  (Læst 2033 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jesper-ballegaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 52
Egosæde
« Dato: Marts 22, 2010, 10:48:27 pm »
Jeg har købt en sædeskal, til min sv650s på ebay og har sat den på, og den sad sådan set fint nok, troede jeg. Så pillede jeg passagerhåndtaget af og satte de medfølgende "dutter" i de huller der var efter håndtaget. Det viste sig så at skallen faktisk gaber rimelig meget hele vejen rundt, men at revnen bare har været skjult af håndtaget, så man ikke så det bagfra, da det er eneste vinkel man rigtig kan se det fra.
Er dette et normalt problem, eller er det simpelthen lykkedes mig at købe skallen for billigt???  :oops:
Jeg laver aldrig fejl, jeg finder bare nye måder som ikke fungerer...!!

Rasmus Mølgaard

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 185
    • Warfare Records
Sv: Egosæde
« Svar #1 Dato: Marts 22, 2010, 10:50:22 pm »
Jeg har købt en sædeskal, til min sv650s på ebay og har sat den på, og den sad sådan set fint nok, troede jeg. Så pillede jeg passagerhåndtaget af og satte de medfølgende "dutter" i de huller der var efter håndtaget. Det viste sig så at skallen faktisk gaber rimelig meget hele vejen rundt, men at revnen bare har været skjult af håndtaget, så man ikke så det bagfra, da det er eneste vinkel man rigtig kan se det fra.
Er dette et normalt problem, eller er det simpelthen lykkedes mig at købe skallen for billigt???  :oops:
Min gaber oss lidt. Ved ikke om det er ligeså meget som på din?
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30488&ipc=103809

jesper-ballegaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 52
Sv: Egosæde
« Svar #2 Dato: Marts 22, 2010, 10:54:19 pm »
Jeg har købt en sædeskal, til min sv650s på ebay og har sat den på, og den sad sådan set fint nok, troede jeg. Så pillede jeg passagerhåndtaget af og satte de medfølgende "dutter" i de huller der var efter håndtaget. Det viste sig så at skallen faktisk gaber rimelig meget hele vejen rundt, men at revnen bare har været skjult af håndtaget, så man ikke så det bagfra, da det er eneste vinkel man rigtig kan se det fra.
Er dette et normalt problem, eller er det simpelthen lykkedes mig at købe skallen for billigt???  :oops:
Min gaber oss lidt. Ved ikke om det er ligeså meget som på din?
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30488&ipc=103809

Umiddelbart gaber min mere, for synes det så ad helt af helved til, og det kan man jo ikke ligefrem sige det gør på din!  :D Men jeg må lige have taget et billede af det på et tidspunkt. Så har I en lidt bedre chance for at svare på alle mine newbie-spørgsmål  :)
Jeg laver aldrig fejl, jeg finder bare nye måder som ikke fungerer...!!

Rasmus Mølgaard

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 185
    • Warfare Records
Sv: Egosæde
« Svar #3 Dato: Marts 22, 2010, 10:56:09 pm »
Umiddelbart gaber min mere, for synes det så ad helt af helved til, og det kan man jo ikke ligefrem sige det gør på din!  :D Men jeg må lige have taget et billede af det på et tidspunkt. Så har I en lidt bedre chance for at svare på alle mine newbie-spørgsmål  :)
Så hut jeg visker, har jeg vist oss været ud med den store hammer for at få tilpasset beslagene så den ligger så tæt så muligt... men jeg kan rent faktisk ikke huske det...

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Egosæde
« Svar #4 Dato: Marts 23, 2010, 09:33:15 am »
Jeg har også modificeret min i beslagene for at den ligger helt perfekt.  :rolleyes:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing