Forfatter Emne: Rizoma lir.  (Læst 11278 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Blinklys

  • Gæst
Sv: Rizoma lir.
« Svar #15 Dato: April 16, 2010, 07:59:08 pm »
Er den højre med gasrulle, eller er det bare på billedet? For så er den supernem :D

Weber

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Til hest skal du selv stå...
Sv: Rizoma lir.
« Svar #16 Dato: April 16, 2010, 08:53:32 pm »
greb eller håndtag ?

Håndtag som på billedet =)

Er den højre med gasrulle, eller er det bare på billedet? For så er den supernem :D

Ja den er med gasrulle... men hvordan det lige funger på sukien har jeg ikke lige undersøgt eller kigget nærmere på =)

Henrik.poulsen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 643
Sv: Rizoma lir.
« Svar #17 Dato: April 16, 2010, 09:23:49 pm »
brug trykluft mellem styr og gummi så smutter de lige af
Husk det er kun Elektrikken der må pille i dåsen


Suzuki Sv1000S k7. carbon Devil potter.Powercommander

Blinklys

  • Gæst
Sv: Rizoma lir.
« Svar #18 Dato: April 16, 2010, 09:29:52 pm »
Er den højre med gasrulle, eller er det bare på billedet? For så er den supernem :D

Ja den er med gasrulle... men hvordan det lige funger på sukien har jeg ikke lige undersøgt eller kigget nærmere på =)

Mon ikke det er plug'n'play :) Du skal have åbnet kontakthuset (der sidder en enkelt skrue i bunden, synes jeg at huske), og fjerne gaskablerne fra rullen, så er den lige til at tage af.

Søren F

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1403
  • Fart dræber ikke - pludselig stilstand gør !!!!
    • Galleri
Sv: Rizoma lir.
« Svar #19 Dato: April 17, 2010, 09:27:24 am »
Jeps - en nippel til en boldpumpe klemmes ind mellem Styr og gummi, blæs på, og du kan smutte gummiet lige af ( eller på)
Gade: SV1000N K4
Bane: SV1000S K3

Weber

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Til hest skal du selv stå...
Sv: Rizoma lir.
« Svar #20 Dato: Maj 04, 2010, 01:41:07 pm »
Så blev vejret til det og jeg havde tiden til at gøre projektet færdig. Pyntede, synes jeg selv.







Ang det sidste billede, så fulgte der en beslag med til en "lock wire", nogen som bruger dette ?


Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Rizoma lir.
« Svar #21 Dato: Maj 04, 2010, 03:28:46 pm »
Lækkert! Har du valgt at køre uden styrender? Hvis ja, er mængden af vibrationer så udholdelige?

Ang det sidste billede, så fulgte der en beslag med til en "lock wire", nogen som bruger dette ?
Dem der kører på bane gør - de skal i nogle tilfælde - ved dog ikke hvornår man bestemmer om det er med eller uden sikringstråd.. Kunne forestille mig, at det kom an på arrangøren...?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Rizoma lir.
« Svar #22 Dato: Maj 04, 2010, 03:36:28 pm »
Så blev vejret til det og jeg havde tiden til at gøre projektet færdig. Pyntede, synes jeg selv.

Nice  :orkester:
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Weber

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Til hest skal du selv stå...
Sv: Rizoma lir.
« Svar #23 Dato: Maj 04, 2010, 03:58:24 pm »
Citér
Lækkert! Har du valgt at køre uden styrender? Hvis ja, er mængden af vibrationer så udholdelige?

Nej, jeg har på højre side, men en lille hjemmeprojekt som gik galt, har resulteret i at jeg ikke far på venstre side, endnu.

Men har nogle små rizoma styrender. og skal være ærlig at sige at vibrationerne er ikke værre end da der sad standard på !

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Rizoma lir.
« Svar #24 Dato: Maj 04, 2010, 04:45:48 pm »
Citér
Lækkert! Har du valgt at køre uden styrender? Hvis ja, er mængden af vibrationer så udholdelige?

Nej, jeg har på højre side, men en lille hjemmeprojekt som gik galt, har resulteret i at jeg ikke far på venstre side, endnu.

Men har nogle små rizoma styrender. og skal være ærlig at sige at vibrationerne er ikke værre end da der sad standard på !
Arh, højre side mener du vel? Overså dem første gang jeg kiggede - sorry. Men interessant, at det ikke gør den store forskel.. har du prøvet ved "alle" hastigheder, eller bare op og ned af villavejen?

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Weber

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Til hest skal du selv stå...
Sv: Rizoma lir.
« Svar #25 Dato: Maj 04, 2010, 05:17:23 pm »
Har ikke prøvet ved 250 km/t, men ved 130+ km/t synes jeg ikke der er noget specielt... og når man bare ligger og cruiser på landevejene synes jeg hellere ikke det er det helt vilde...

At mine fingere nogle gange sover og hånden bliver smadret, det er nok bare fordi man ikke har nok km i på bagen i denne sæson...  :D

NielSV650

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 3092
  • Skal du ha flødeskumsoverskæg??
Sv: Rizoma lir.
« Svar #26 Dato: Maj 04, 2010, 05:36:54 pm »
Jeg har også fundet de håndtag som jeg vil have på min, så dem ude på Bella og Biler, men ville ikke give 995 for dem, når man kan få dem på nettet til €119...

Øhh..?? 119*7,5 = 892,50kr + porto.
Til den pris ville jeg nok gå imod mit netshopper-gen og støtte den lokale pusher istedet.
Niels :-)
S FAU himmelblau - Madam Blå mk. II  <<<---- I LOVE YOU 4EVER!
Solgt og totalskadet :-(

Weber

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Til hest skal du selv stå...
Sv: Rizoma lir.
« Svar #27 Dato: Maj 04, 2010, 06:29:50 pm »
Tja... nu havde jeg ikke lige 1k på bella, men hvis du ser dem hos Enghave så koster de 1500 og så er der penge at spare ved nettet... Og en 50'er sparet er stadigvæk penge...

jkogs

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 138
  • A ride on your sv a day... keeps the doctor away!
Sv: Rizoma lir.
« Svar #28 Dato: Maj 05, 2010, 09:29:28 am »
ser godt ud med de greb!!!
vh
sv1000nk3. 45000 k. USD gsxr1000k8, 2:1 potte, kellerman blink, undertray, plov, viper front, kåbedele til køler, cnc fræset styr, p.commander/pipercross, wilbers racingdæmper,hyperpro rsc styrdæmp, superbike kit, probolt motorkit, r1 bagende og ramme osv

Kasper N

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 64
  • Sort som piloten i en thai fighter!
Sv: Rizoma lir.
« Svar #29 Dato: Maj 08, 2010, 09:47:38 pm »
Ja det ser sku ornlig zygt najs ud

Men lige et opklarende spørgsmål til de håndtag. Er de med gasrulle og er der evt flere forskellie størrelser med?

Den hurtige læser har måske luret jeg fisker efter en LIRET quick gas løsning her  :mrgreen:

Har jeg forstået det hele forkert, for det hænder nemlig, eller er det road to heaven?  :innocent: