Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
greb eller håndtag ?
Er den højre med gasrulle, eller er det bare på billedet? For så er den supernem
Citat fra: Blinklys efter April 16, 2010, 07:59:08 pmEr den højre med gasrulle, eller er det bare på billedet? For så er den supernem Ja den er med gasrulle... men hvordan det lige funger på sukien har jeg ikke lige undersøgt eller kigget nærmere på =)
Ang det sidste billede, så fulgte der en beslag med til en "lock wire", nogen som bruger dette ?
Så blev vejret til det og jeg havde tiden til at gøre projektet færdig. Pyntede, synes jeg selv.
Lækkert! Har du valgt at køre uden styrender? Hvis ja, er mængden af vibrationer så udholdelige?
CitérLækkert! Har du valgt at køre uden styrender? Hvis ja, er mængden af vibrationer så udholdelige? Nej, jeg har på højre side, men en lille hjemmeprojekt som gik galt, har resulteret i at jeg ikke far på venstre side, endnu. Men har nogle små rizoma styrender. og skal være ærlig at sige at vibrationerne er ikke værre end da der sad standard på !
Jeg har også fundet de håndtag som jeg vil have på min, så dem ude på Bella og Biler, men ville ikke give 995 for dem, når man kan få dem på nettet til €119...