Forfatter Emne: Dysning - bagerste fed, forrest mager  (Læst 5544 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Dysning - bagerste fed, forrest mager
« Svar #15 Dato: Januar 16, 2011, 08:19:09 pm »
mht chokerkabel, så kan du sikkert fornemme om det sad mere fast end det burde og om der evt skulle være noget korrosion omkring det.
Ok - så er det som det skal være. For de var irret sidst jeg skilte det ad, hvilket det ikke var denne gang :)

-jeg er meget sikker på at der ikke er noget galt med tændingen - det vil du HELT klart kunne mærke ! 
(de går stort set aldrig i stykker -har kun hørt om ét tilfælde)

hvor langt har din maskine kørt ?  -jeg tænker på om der kunne være lidt slidtage i strålrør..

et side-input: du kan sagtens skifte til CR9e-rør, så tåler de ngoet mere varme (læs: FRISK kørsel)
Okay. Den har kørt 42.000 km. Ved slidtage i strålerør burde jeg vel have næsten samme situation på begge tændrør? Jeg prøver, at skifte til CR9e pløkker næste gang de skal skiftes :)

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her

Mads

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 1247
    • AMRacing.dk
Sv: Dysning - bagerste fed, forrest mager
« Svar #16 Dato: Januar 26, 2011, 11:28:27 am »
og hvad med tomgangsdysserne ? er de ens ?
Nu fik jeg kigget på dem, og de er begge 17,5 som de også skal være jf. min Haynes Manual (går ud fra, at tomgangsdyser og pilot jets er det samme :) )

Jeg kom til at tænke på om der er den mindste risiko for, at en af de to hoveddyser (som er mærket 140) er mærket forkert? Jeg ved det er et lidt et dumt spørgsmål, og stort set umuligt at svare på, men er der nogle der har hørt om en situation hvor det nogen sinde er sket?

Standarddysestørrelsen er 137,5, men jeg er gået en størrelse op efter udstødningsskift.

Hygge
Til gaden: SV 650 N fra 1999 - se mere her

Til banen: ZX6R - se mere her