Jeg synes faktisk det var ok - MC delen kunne nok ikke have båret sin egen udstilling, og en stor del af arealet blev brugt til at vise brugte cykler frem (Feldballe MC), men alt i alt synes jeg det var 90 kr. værd.
Der har ikke været mange store motorcykelnyheder i år, men dem der var blev også vist frem - både Aprilia RSV4R og BMW S1000RR var der, samt topmodellerne fra de andre, som jo altså er de samme modeller som sidste år. Der var også en Ducati Desmosidici at klemme lidt på
Bil-delen var lidt... kedelig. I den sjove bil-hal var der de sædvanlige Lamborghini'er i den sædvanlige indhegning (ingen Reventon), og et temmeligt tyndt Maserati-udbud, jeg synes ikke jeg så den nye Gran Cabrio. BMW udeblev, så man kunne heller ikke se den nye 5'er, Porsche var der slet ikke - så ingen Panamera eller GT3RS. Aston Martin havde den sædvanlige bil, men ikke den nye Rapide R. En Lexus LFA havde været et scoop, men det ville måske også være for meget at forvente af et dansk bilshow. En Nissan GTR havde klædt udstillingen, men den så jeg ikke.
Stjernen i bil-delen var nok Mercedes SLS AMG, som ser underligt kedelig ud. Dørene var i øvrigt holdt fast med tovværk(??). På plussiden var Ferrari 458, en Audi R8 man kunne sidde i, en Mercedes SLS AMG samt den danske Zenvo. Faktisk brugte jeg mest tid på at kigge på klassikere, der var nogle utroligt flotte gamle Mercedeser - men det er måske bare mig der er ved at blive gammel
Alt i alt var der mange ting jeg gerne ville have set, men altså... En halv tøsefilm i bio med kæresten, eller en tur i Bella centret og kigge på biler og motorcykler - jeg ved godt hvad jeg vælger