Forfatter Emne: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?  (Læst 2511 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Paparazzi

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 95
Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Dato: Marts 21, 2010, 09:54:15 am »

Jeg kiggede forbi i går og må sige, at jeg var lidt skuffet. Det var som om der manglede en del forhandlere. Der var dog lidt lir og et par vilde custom bikes, men mc-pigerne mindede mig sgu om de der cheerleader-kraner fra Zulu Djævleræs :puke:


Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #1 Dato: Marts 21, 2010, 10:35:00 am »
Jeg synes faktisk det var ok - MC delen kunne nok ikke have båret sin egen udstilling, og en stor del af arealet blev brugt til at vise brugte cykler frem (Feldballe MC), men alt i alt synes jeg det var 90 kr. værd.

Der har ikke været mange store motorcykelnyheder i år, men dem der var blev også vist frem - både Aprilia RSV4R og BMW S1000RR var der, samt topmodellerne fra de andre, som jo altså er de samme modeller som sidste år. Der var også en Ducati Desmosidici at klemme lidt på :)

Bil-delen var lidt... kedelig. I den sjove bil-hal var der de sædvanlige Lamborghini'er i den sædvanlige indhegning (ingen Reventon), og et temmeligt tyndt Maserati-udbud, jeg synes ikke jeg så den nye Gran Cabrio. BMW udeblev, så man kunne heller ikke se den nye 5'er, Porsche var der slet ikke - så ingen Panamera eller GT3RS. Aston Martin havde den sædvanlige bil, men ikke den nye Rapide R. En Lexus LFA havde været et scoop, men det ville måske også være for meget at forvente af et dansk bilshow. En Nissan GTR havde klædt udstillingen, men den så jeg ikke.

Stjernen i bil-delen var nok Mercedes SLS AMG, som ser underligt kedelig ud. Dørene var i øvrigt holdt fast med tovværk(??). På plussiden var Ferrari 458, en Audi R8 man kunne sidde i, en Mercedes SLS AMG samt den danske Zenvo. Faktisk brugte jeg mest tid på at kigge på klassikere, der var nogle utroligt flotte gamle Mercedeser - men det er måske bare mig der er ved at blive gammel :)

Alt i alt var der mange ting jeg gerne ville have set, men altså... En halv tøsefilm i bio med kæresten, eller en tur i Bella centret og kigge på biler og motorcykler - jeg ved godt hvad jeg vælger :)
« Senest Redigeret: Marts 21, 2010, 10:36:50 am af Ronni »
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #2 Dato: Marts 21, 2010, 10:42:57 am »
Bil-delen var lidt... kedelig. I den sjove bil-hal var der de sædvanlige Lamborghini'er i den sædvanlige indhegning (ingen Reventon), og et temmeligt tyndt Maserati-udbud, jeg synes ikke jeg så den nye Gran Cabrio. BMW udeblev, så man kunne heller ikke se den nye 5'er, Porsche var der slet ikke - så ingen Panamera eller GT3RS. Aston Martin havde den sædvanlige bil, men ikke den nye Rapide R. En Lexus LFA havde været et scoop, men det ville måske også være for meget at forvente af et dansk bilshow. En Nissan GTR havde klædt udstillingen, men den så jeg ikke.

De havde også Honda's nye VFR1200.

Mht. bildelen synes jeg virkelig BMW manglede. Jeg ville nemlig gerne have kigget lidt på den nye 5'er og deres 7'er.

Der var dog een Porsche!?

Batman

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 479
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #3 Dato: Marts 21, 2010, 11:15:38 am »
Citér
Porsche var der slet ikke - så ingen Panamera

Jo den var da, den stod lige nedenfor der hvor Shell havde deres økoræs !!!!

Men ellers så synes jeg det var et ok messeshow, jeg hyggede mig med en flok fra vores julefrokost....  :thumbsup: :thumbsup:
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #4 Dato: Marts 21, 2010, 04:55:06 pm »
Ja, det var da mig der overså Porschen - tog derud igen i dag :)

Der var da både en Panamera og en 911 Sport Classic, super lækker bil!
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #5 Dato: Marts 21, 2010, 05:05:12 pm »
Citér
Porsche var der slet ikke - så ingen Panamera

Jo den var da, den stod lige nedenfor der hvor Shell havde deres økoræs !!!!

Men ellers så synes jeg det var et ok messeshow, jeg hyggede mig med en flok fra vores julefrokost....  :thumbsup: :thumbsup:
ja nemlig ja....uden hyggen, havde det nok været slap forestilling.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Weber

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Til hest skal du selv stå...
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #6 Dato: Marts 21, 2010, 05:56:12 pm »
Jeg var der skam også... og jeg synes det var en tynd kop te...

Mc- delen som var den eneste del som jeg virkelig gerne ville se, var kedelig og uden noget rigtigt nyt og spændende, der var da nogle flotte maskiner, men savnede lidt den stemning som man oplevede sidst på Bella, hvor der kun var mc'er. Man kunne gå rundt mellem de forskellige steder og kigge og handle lidt, samt der var en del flere maskiner at kigge på  :grin:

Og kunne jeg ved gud ikke begribe hvorfor Audi havde valgt at spære deres A1 inde bag et glashegn, mens deres A8 & R8 spyder, stod til fri adgang for masserne. :brok:

Og hvorfor skulle den danske superbil Zenvo, stå helt nede bagerst i bil hallen, istedet for at stå fremme ved siden af de andre superbiler, Porsche, Lambo, Ferrari osv.  Det giver ingen mening!  :loser: vi nød til at spørge en medarbejder hvor den stod. Bilen er på forsiden af deres reklamer den skal sq da være det første man ser når man kommer ind i hallen !!! :club:

Som sagt, en flad oplevende for mit vedkommende, og jeg er da glad for at jeg kun gav en 50'er for at komme ind  :lol:,  hurra for shell

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #7 Dato: Marts 21, 2010, 07:23:45 pm »
Og hvorfor skulle den danske superbil Zenvo, stå helt nede bagerst i bil hallen, istedet for at stå fremme ved siden af de andre superbiler, Porsche, Lambo, Ferrari osv.  Det giver ingen mening!
Tror det handler om hvilken placering der koster mest...
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #8 Dato: Marts 21, 2010, 08:13:07 pm »
Jeg synes at den røde Daytona var RØDFED :) - resten siger mig ikke noget :D
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Weber

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 106
  • Til hest skal du selv stå...
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #9 Dato: Marts 21, 2010, 08:47:53 pm »
Og hvorfor skulle den danske superbil Zenvo, stå helt nede bagerst i bil hallen, istedet for at stå fremme ved siden af de andre superbiler, Porsche, Lambo, Ferrari osv.  Det giver ingen mening!
Tror det handler om hvilken placering der koster mest...

Sikkert... men alligevel ?!?!

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #10 Dato: Marts 21, 2010, 09:13:24 pm »
Jeg var der skam også... og jeg synes det var en tynd kop te...

Mc- delen som var den eneste del som jeg virkelig gerne ville se, var kedelig og uden noget rigtigt nyt og spændende, der var da nogle flotte maskiner, men savnede lidt den stemning som man oplevede sidst på Bella, hvor der kun var mc'er. Man kunne gå rundt mellem de forskellige steder og kigge og handle lidt, samt der var en del flere maskiner at kigge på  :grin:

Og kunne jeg ved gud ikke begribe hvorfor Audi havde valgt at spære deres A1 inde bag et glashegn, mens deres A8 & R8 spyder, stod til fri adgang for masserne. :brok:

Og hvorfor skulle den danske superbil Zenvo, stå helt nede bagerst i bil hallen, istedet for at stå fremme ved siden af de andre superbiler, Porsche, Lambo, Ferrari osv.  Det giver ingen mening!  :loser: vi nød til at spørge en medarbejder hvor den stod. Bilen er på forsiden af deres reklamer den skal sq da være det første man ser når man kommer ind i hallen !!! :club:

Som sagt, en flad oplevende for mit vedkommende, og jeg er da glad for at jeg kun gav en 50'er for at komme ind  :lol:,  hurra for shell

Zenvo'en fandt jeg desværre aldrig.

Jeg synes også der manglede lidt ved MC delen. Havde regnet med at kunne finde en lader til batteriet men synes ikke rigtig der var nogle stumper i den dur.

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #11 Dato: Marts 21, 2010, 09:30:30 pm »
Jeg synes også der manglede lidt ved MC delen. Havde regnet med at kunne finde en lader til batteriet men synes ikke rigtig der var nogle stumper i den dur.

Der var ellers en hel kasse på en af standene - til en frisk pris endda :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #12 Dato: Marts 21, 2010, 09:35:10 pm »
Der var ellers en hel kasse på en af standene - til en frisk pris endda :)

Frisk pris.. Aaaarrrrrhhh :)

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #13 Dato: Marts 22, 2010, 09:23:50 am »
Jeg synes også der manglede lidt ved MC delen. Havde regnet med at kunne finde en lader til batteriet men synes ikke rigtig der var nogle stumper i den dur.

Der var ellers en hel kasse på en af standene - til en frisk pris endda :)
Hey hvad blev der af jeg har ikke tid til julefrokost, med åbenbart tid nok til at tage på udstilling.  :club: :club: :club:
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Jesper Jensen

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4480
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Hvem var til Mc messe i Bella og hvad syntes i?
« Svar #14 Dato: Marts 22, 2010, 09:33:25 am »
Hey hvad blev der af jeg har ikke tid til julefrokost, med åbenbart tid nok til at tage på udstilling.  :club: :club: :club:

Var derinde søndag formiddag :)
Lørdag aften var HM til pige-fødselsdag og jeg var hjemme med ungerne :)
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.