Forfatter Emne: TAK FOR HYGSOM AFTEN!!!!!!  (Læst 14809 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
Sv: TAK FOR HYGSOM AFTEN!!!!!!
« Svar #15 Dato: Marts 22, 2010, 09:02:21 am »
Hvem fik priser med hjem???

Vandrepokalerne for Årets SVin gik til Jannik og Årets Grisling gik til Per (in absentia - pga. sygdom modtaget af Søren F)...

Kriterierne for udvælgelsen af de nominerede var:

Årets SVin: Et forum-medlem som har været aktivt i mere end én sæson og i løbet af sidste år har gjort en bemærkelsesværdig indsats for forummet som helhed eller for forummets medlemmer.

Årets Grisling: Et forummedlem som kom til i løbet af året og gjorde sig bemærket ved at være initiativrig, en glædesspreder eller aktiv bidrager til forummet og dets medlemmer.

Nominerede i kategorierne var:

Årets SVin: Jannik (for ALTID at holde Gyllepaladset åbent og kaffe+værktøj varmt for forummets medlemmer), Sajmon (for at have været den nok mest aktive på vejene - på trods af et bækkenbrud tidligt på sæsonen), Luske (fordi at han er en frækkert og kan drikke mest snaps), Roadpilot (for at have gjort en ekstraordinær indsats i forbindelse med julefrokosten)

Årets Grisling:  Per (for at have bidraget med mere næsten 500 indlæg på forum på et HALVT år), Mads (Hvidovre) (for at have gjort en ekstraordinær indsats i forbindelse med afholdelse af Bulderdag 2009)

TIL VINDERNE: Først og fremmest - stort TILLYKKE  :respekt: :respekt: :respekt: :respekt: Vi håber at i vil bære traditionen videre og til næste år stå for at nominere og uddele vandrepokalerne til de melemmer som til næste år gør sig fortjent hertil.

Her er et par stemningsbilleder fra overvækkelsesceremonien...

Gæt hvad jeg snakker om på billed 1  :angel: Til dem der ikke var til stede - award-showet var SÅ langt at BLZ som var co-host nåede at faldt i søvn inden vi var færdige (se sidste billede)  :wink:

TAK TIL SVea FOR LÅN AF BILLEDERNE!!!
« Senest Redigeret: Marts 22, 2010, 09:27:57 am af skurkenfradallas »
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #16 Dato: Marts 22, 2010, 09:16:44 am »
Ja også en tak skal der lyde fra mig, ikke mindst for at få den fine titel: "Årets SVin"  :mrgreen:

Endnu en super fest som for mit vedkomne sluttede som den plejer, ved sømblokken med en flaske gajol i den ene hånd og en hammer i den anden. (som man siger)   :lol:

Tak til Nyg for hjemmebrændt  :respekt: :respekt: :respekt: det var satme godt.  :thumbsup: og kokken som havde lavet det bedste julebuffet i mands minde.  :shock: :D

Ses på vejene assholes...
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #17 Dato: Marts 22, 2010, 09:33:53 am »
SUPER  :D
Tak til Roadpilot, kokken, nyg(hjemmebryg) Valby for lån af lokaler :thumbsup: samt os selv. Også lige en tak til Claus Ex for at hælde snaps på mig  :brok: :brok: :brok:
Så hvis jeg har laver scener, så er det Claus's skyld  :mrgreen:
Øøøøhh, hvem var det jeg havde små S/M lege med  :?: jeg var smurt ind i stearin  :shock: :lmao: Heidi vil også gerne vide det  :oops: :lol: :lol:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #18 Dato: Marts 22, 2010, 09:38:40 am »

Øøøøhh, hvem var det jeg havde små S/M lege med  :?: jeg var smurt ind i stearin  :shock: :lmao: Heidi vil også gerne vide det  :oops: :lol: :lol:

Jeg ved ikke hvad han hed ham den store neger. (Du var ikke øm i kroppen dagen efter?  :shock: )

Stive apparat...  :grin:

roadpilot

• Sandt SVin
  • Kvinder og motorcykler er sjovest nøgne....
« Svar #19 Dato: Marts 22, 2010, 09:56:46 am »
SUPER  :D
Tak til Roadpilot, kokken, nyg(hjemmebryg) Valby for lån af lokaler :thumbsup: samt os selv. Også lige en tak til Claus Ex for at hælde snaps på mig  :brok: :brok: :brok:
Så hvis jeg har laver scener, så er det Claus's skyld  :mrgreen:

Jeg har billeder......   :dead: :dead: Jeg har ikke mulighed for at lægge dem på før engang i aften, men bare rolig de skal nok komme.
-kan dog sige så meget at både du og Gert så meget forelskede ud... :mrgreen:
« Senest Redigeret: Marts 22, 2010, 10:08:16 am af roadpilot »
kilosvin med div udstyr...

Olfert

• Sandt SVin
« Svar #20 Dato: Marts 22, 2010, 11:47:55 am »
-kan dog sige så meget at både du og Gert så meget forelskede ud... :mrgreen:
Aaahhh, så det var Big G  :D Han er nu også så nuser, den store jyde  :kiss:  :mrgreen:
Olfert
Buell 1125R til gaden
Yamaha R6 til banen
Kildemose til Fakta

nyg

• Administrator
  • Sandt SVin
  • Your Mama!
    • Blog om min Triumph Spitfire
« Svar #21 Dato: Marts 22, 2010, 11:48:57 am »
Hovsa.. jeg fik vidst lidt runde såler lige pludselig ...
Ja, og kinder......!  :lmao:

fuck jeg haft det ringe idag.

x2 - og nu er det mandag.... :oops:
"Faster!  Faster!  Until the thrill of speed overcomes the fear of Death!" -Hunter S. Thompson

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #22 Dato: Marts 22, 2010, 12:35:14 pm »
Vandrepokalerne for Årets SVin gik til Jannik og Årets Grisling gik til Per[/b] (in absentia - pga. sygdom modtaget af Søren F)...

Kære venner ... jeg takker for Grisling prisen  :thumbsup: som jeg ydmygt vil modtage når Søren dukker op når jeg ikke smitter mere...er nu kommet på antibiotika.... har ikke hørt fra Søren F ... så hvad pokker har I gjort ved ham ?  :lmao: :lmao:

Pokalen vil selvfølgelig stå fremme...og jeg vil selvfølgelig forsøge, at leve op til de forpligtigelser som denne pokal har med sig.... pi....ærligeligt at jeg ikke kunne få hilst på jer....men jeg glæder mig til at køre med jer i år og se jer på et eller andet tidspunkt.

Mens I hyggede jer.. lå jeg og pettede med mine nye potter, som blev leveret i lørdags så det var lidt en trøst ovenpå skuffelsen over at vi ikke kunne deltage....

Tillykke til Jannik.....og jeg ved jo, at du brænder efter at hjælpe mig med mine nye blink så du kan se hvor jeg drejer...mens du halser efter  :wink: :innocent:

Host host tilbage til sengelejet....

Hilsen Per
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

skurkenfradallas

• aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • Nu også med blåt øje...
« Svar #23 Dato: Marts 22, 2010, 01:05:19 pm »
jeg takker for Grisling prisen  :thumbsup: som jeg ydmygt vil modtage når Søren dukker op når jeg ikke smitter mere...er nu kommet på antibiotika.... har ikke hørt fra Søren F ... så hvad pokker har I gjort ved ham ?  :lmao: :lmao:

TILLYKKE!!! ... og ikke mindst god bedring :-)

Søren blev i løbet af aftenen meget "glad"  :angel: Måske Kennet har overset ham i forbindelse med gulvvasken og han i dette øjeblik fortvivlet prøver at finde ud af hvordan han slipper ud fra det aflåste klubhus...  :wink: :?
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Jannik

• Administrator
  • Sandt SVin
« Svar #24 Dato: Marts 22, 2010, 01:10:35 pm »
jeg ved jo, at du brænder efter at hjælpe mig med mine nye blink så du kan se hvor jeg drejer...mens du halser efter  :wink: :innocent:

Hilsen Per

Yes yes...  :cool: Du kommer bare an. :thumbsup:

claus 1000 exmc

• Roadracer
    • www.exterminators.dk
« Svar #25 Dato: Marts 22, 2010, 02:49:18 pm »
tak for en hyggelig aften, har dog en del som jeg ikke har nogen hukommelse om..
Man er først voksen når man tør at indrømme man har behov for at lege.

how is my Driving ??? 1-800-eat-shit

Gade : Harley Davidson, road King Classic.

Bane : noget Kawaski

Den røde Baron

• Roadracer
« Svar #26 Dato: Marts 22, 2010, 02:50:50 pm »
Hey dér..

Takker alle for en fornøjelig aften, fedt at se mange af jer igen, var jo alt, alt for længe siden sidst :oops:
Samt et kæmpr tak til alle der stod for arrangementet, det var en super udsøgt julefrokost i havde banket sammen :respekt: :respekt:

Og ja, vi havde vidst magten over blokken, men der må sgu være én der har ramt mig i hovedet med hammeren, for det dunkede slemt hele søndagen :angel: :angel:

Glæder mig til at se jer igen på den store racerbane  :mrgreen:
SV1000SK4

Den røde Baron

• Roadracer
« Svar #27 Dato: Marts 22, 2010, 02:53:21 pm »
Ja ja Jesper - men det tar jo en uge at gå HELT derop til landet - det ligger jo udenfor lands lov og ret.... Nordsjælland er jo som at køre til Jylland - Griner
HOVHOV....! Man skal ikke kaste med æbler når man selv er et skrog :innocent: :innocent: :innocent:
SV1000SK4

Den røde Baron

• Roadracer
« Svar #28 Dato: Marts 22, 2010, 02:55:34 pm »
Ja tak for en fantastisk aften. Der må være nogle der har "hammer" ondt i højre skulder idag... Og tak for dejlig mad , synd der ikke var nok...  :lol:

Håber da ikke du gik sulten i seng smukke. Og hvis du gjorde er det din egen skyld, du fik da tilbudt lidt pølse inden du gik  :wink:

Håber at alle kom godt hjem.

Ser frem til forårs festen.............

Nu var det jo en lidt slatten pølse jeg fik tilbudt - så derfor sprang jeg over.. :twisted:

Hmmm.... Ved en rask pige som dig ikke hvad hun skal gøre ved sådan én...? :innocent: :innocent:
SV1000SK4

SVeetie

• Plastikrocker
  • Blondine på deltid.........
« Svar #29 Dato: Marts 22, 2010, 04:56:09 pm »

Hmmm.... Ved en rask pige som dig ikke hvad hun skal gøre ved sådan én...? :innocent: :innocent:
[/quote]

Jo for fanden....... Men nogen gange må selv Guderne give fortabt...... Griner
BOW
SV650SK3