Forfatter Emne: Udstødning  (Læst 2136 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

jesper-ballegaard

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 52
Udstødning
« Dato: Marts 18, 2010, 10:44:47 am »
Hvordan finder I ud af hvilken udstødning i skal investere i, når nu man ikke rigtig kan prøve den på først?
Har lige købt en sv650sk9, og den originale udstødning er der sgu ikke meget ved  :)
Jeg laver aldrig fejl, jeg finder bare nye måder som ikke fungerer...!!

ANDERSHP

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 279
Sv: Udstødning
« Svar #1 Dato: Marts 18, 2010, 10:54:02 am »
Dette lyder måske lidt useriøst, men find én som du synes ser godt ud til din cykel og som du er villig til at betale for. Søg så på Youtube eller lignende efter den udstødning eller kombinationen af den udstødning og din cykel, så ligger der næsten altid en video med lyd  :P

Søg også i dette forum og vil finde ufatteligt lange tråde med samme emne. Det er jo meget subjektivt hvor meget støj man vil have, så derfor er der ganske mange forskellige meninger.

Jeg kører selv med de korte Ixil uden indmad  :mrgreen: :mrgreen: på mit kilosvin.
Drengerøve har ingen alder!!

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: Udstødning
« Svar #2 Dato: Marts 18, 2010, 10:59:14 am »
Søg så på Youtube eller lignende efter den udstødning eller kombinationen af den udstødning og din cykel, så ligger der næsten altid en video med lyd  :P

Desværre er optagelserne, som regel, ret dårlige idet folk ikke bruger det rigtige udstyr til at optage udenfor. Derfor synes jeg ikke youtube er en reel mulighed for at høre hvordan udstødningerne lyder.

Jannik

  • Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 5960
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
Sv: Udstødning
« Svar #3 Dato: Marts 18, 2010, 11:15:00 am »
Hvis du finder en udstødning, så post den herinde, så skal du nok få de ærlige meninger hvis folk kender den.  :D
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

tasman7

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Sv: Udstødning
« Svar #4 Dato: Marts 25, 2010, 06:07:53 pm »
jeg søgte på de diverse forums(stavefejl ja) og faldt for devil magnum... der var så en herinde der havde et par til salg, så jeg prøvede hans bike inden de blev pillet af hans og over på min:-D så jeg tog lissom den nemme løsning. men som folk siger, søg på youtube på sv650 exhaust, så læn dig tilbage og lyt til de forskellige. dog er der en lydmæssig forringelse på de fleste videoer.
AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D

Big G

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2419
  • se mig, spasser.....
Sv: Udstødning
« Svar #5 Dato: Marts 25, 2010, 06:32:27 pm »
du tager ind til bakkeåbning, eller med på bulderdag, finder nogle fede potter, og spørger ejermændene om de ikke gider starte SVinene......det vil de med garanti.

Jeg var med på en tur sammen med 25 andre, jeg fandt de tre mærker jeg havde kigget på, og de tre ejermænd stillede velvilligt op ved siden af hinanden, så man kunne sammenligne direkte.

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2824

album fra turen.
KiloSVin K7 nøgent, VZ800 Marauder 1999 Chrommonster....

Knegt

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 82
Sv: Udstødning
« Svar #6 Dato: Marts 27, 2010, 09:14:52 pm »
Jeg har en Leo Vince til salg.

Den sidder PT på motorcyklen, så du må gerne komme og høre den.
Jeg kommer fra Aalborg