Forfatter Emne: flot sagt  (Læst 3965 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Sv: flot sagt
« Svar #15 Dato: Marts 20, 2010, 07:38:46 am »
:facepalm:

Der sker (næsten) aldrig at folk ikke ser Laurits Betjent når han kommer på BMWeren ... I sort læder, hvid hjelm og hvide kåber ... DER ser folk en MC (panser) og ikke en knallert ...

Min Busa er hvid, mit læder næsten helt sort ... Hmmm ... Måske man skulle investere i en hvid hjelm  :mrgreen:

Jaaaa og den gule vest, for den kører de også med  :lmao: :lmao: :lmao:

Anyway, tror heller ikke på konceptet.
Jeg har flere gange oplevet at en billist kører ud foran mig, og der er ingen forskel på om jeg kører på min sølvfarvede SV eller på KTMen som er høj og orange, og jeg selv har været iført en spraglet orange cross T-shirt.

Det handler helt og holdent egoisme.
Prøv at lægge mærke til, hvor tit bilisterne bare følger den forankørende med ud fra en side vej.
Tror alle vi kender til et par steder, hvor man lige slipper gassen, for her plejer de at køre ud, selv om der kommer tværgående trafik.
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: flot sagt
« Svar #16 Dato: Marts 20, 2010, 10:40:52 am »
Anyway, tror heller ikke på konceptet.
Jeg har flere gange oplevet at en billist kører ud foran mig, og der er ingen forskel på om jeg kører på min sølvfarvede SV eller på KTMen som er høj og orange, og jeg selv har været iført en spraglet orange cross T-shirt.

Det handler helt og holdent egoisme.
Prøv at lægge mærke til, hvor tit bilisterne bare følger den forankørende med ud fra en side vej.
Tror alle vi kender til et par steder, hvor man lige slipper gassen, for her plejer de at køre ud, selv om der kommer tværgående trafik.

Jeg synes mange gange folk har svært ved at bedømme hvor hurtigt de 2 hjulede kører. Måske de derfor engang i mellem fejlvurderer om de kan nå ud eller ej. Desuden er der jo bare de mennesker der ikke ser en hånd for sig i trafikken(enten pga. de mangler briller eller bare er distræte)

tasman7

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 118
Sv: flot sagt
« Svar #17 Dato: Marts 20, 2010, 11:50:36 am »
jeg tror nu osse at vi mcister lægger mere mærke til den gule vest da vi lægger mere mærke til bikes på vejen, men bilister lægger måske ikke så meget mærke til vesten da de jo bare ser endnu en bike.
AGV Dream Time 73/2500.... bedste hjelm der findes:-D

Grand Danois

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 762
Sv: flot sagt
« Svar #18 Dato: Marts 23, 2010, 07:35:09 pm »
HVER ENESTE gang man ser nogen have sådan en vest på KAN man KUN konkludere at, DET VIRKER - man ser dem jo straks... længere er den snak da ikke.... om man så vil kører med det eller ej er en helt anden snak, personligt kører jeg ikke med det....
CBR600RR 08 med Akrapovic, Komplet Galfer skivesæt + pads, Hyperpro og lidt forskelligt Rizoma / Honda lir

Bjørnen

  • Søndagskører
  • **
  • Indlæg: 51
  • Kom så misser.......
Sv: flot sagt
« Svar #19 Dato: Marts 23, 2010, 07:51:05 pm »
HVER ENESTE gang man ser nogen have sådan en vest på KAN man KUN konkludere at, DET VIRKER - man ser dem jo straks... længere er den snak da ikke.... om man så vil kører med det eller ej er en helt anden snak, personligt kører jeg ikke med det....

Ja! - og det eneste der virker, hver gang, mod at blive ramt af lynet er, at lægge sig ud på midten af en græsplæne, splitternøgen med en røget sild på maven. Jeg er aldrig blevet ramt. Jeg sværger  :blink:

Improvise - Adapt - Overcome

T. Brun

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
Sv: flot sagt
« Svar #20 Dato: Marts 23, 2010, 07:51:27 pm »
HVER ENESTE gang man ser nogen have sådan en vest på KAN man KUN konkludere at, DET VIRKER - man ser dem jo straks... længere er den snak da ikke....

Jep, og resultatet er at jeg slipper gassen  :innocent: indtil vedkommene er tæt nok, så jeg kan se at det ikke er en  :police:

Puha, fremtiden bliver kedelig  :angel:
T. Brun
SV 650S K3
Rather dead and cool, than alive and uncool