Det er mig meget imod at iføre mig en gul vest når jeg skal køre på mc. Det er simpelthen for grimt. ......
Desuden tror jeg ikke på at det skulle hjælpe på sikkerheden. Så vidt jeg ved er der ikke lavet en undersøgelse der viser at folk der kører på en komplet lysende gul eller grøn cykel kører mindre galt eller bliver overset mindre (så burde KAWAK'erne være vildt billigere at forsikre) På den anden side kan man jo få hvad som helst frem hvis man vil
eks: Der var ingen af de trafik dræbte på mc sidste år, der var iført batman dragt eller anden super hero uniform (endnu en grund til at gennemføre kostumetur 2010) Dette viser jo at det er 100% sikkert at køre mc blot man ifører sig en sådan form for dragt! Altså burde det vedtages ved lov.....
Jeg tror mange af de oversete MC'ister sidste år, blev overset ikke på grund af farven på deres tøj eller cykel, men simpelthen fordi den anden trafikant simpelthen glemte at se sig for. De ville have overset en lyserød elefant på skateboard... Men når betjenten spør' er svaret jo ikke , Nej Hr betjent, jeg kiggede ikke lige venstre inden jeg kørte ud fra sidevejen...
Men snarere... Jeg så ham simpelthen ikke Hr Betjent.... Han kom så hurtigt!!!
Offentligheden kan ikke leve med alle de trafik dræbte, og politikkerne bliver derfor nødt til at gøre noget. Derfor er debatten og veste kommet frem. For at vise at de gør noget...