Forfatter Emne: Salt  (Læst 6185 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Salt
« Svar #30 Dato: Marts 22, 2010, 09:31:39 am »
Men er der ikke fortsat salt på vejene? Da jeg kørte til kontoret i morges var vejene helt hvide i hjulsporene, jeg går ud fra det er salt?
 :cry:
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: Salt
« Svar #31 Dato: Marts 22, 2010, 09:55:49 am »
Men er der ikke fortsat salt på vejene? Da jeg kørte til kontoret i morges var vejene helt hvide i hjulsporene, jeg går ud fra det er salt?
 :cry:

Kommer jo an på hvor du kører. I københavnsområdet er det cirkus en uge siden der sidst blev saltet(ifølge vintertrafik.dk).

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Salt
« Svar #32 Dato: Marts 22, 2010, 10:34:08 am »
Men er der ikke fortsat salt på vejene? Da jeg kørte til kontoret i morges var vejene helt hvide i hjulsporene, jeg går ud fra det er salt?
 :cry:

Kommer jo an på hvor du kører. I københavnsområdet er det cirkus en uge siden der sidst blev saltet(ifølge vintertrafik.dk).

... og der har det regnet en del siden da :D Jeg skal forresten hilse fra ordensmagten som var ude med riven igår... jeg slap heldigvis med en advarsel (nummerpladen var for vandret)
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Salt
« Svar #33 Dato: Marts 22, 2010, 10:44:17 am »
Men er der ikke fortsat salt på vejene? Da jeg kørte til kontoret i morges var vejene helt hvide i hjulsporene, jeg går ud fra det er salt?
 :cry:

Kommer jo an på hvor du kører. I københavnsområdet er det cirkus en uge siden der sidst blev saltet(ifølge vintertrafik.dk).

Jojo - men hvis vejen er hvid ligger der fortsat salt på vejen, uanset hvornår der sidst blev saltet?
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: Salt
« Svar #34 Dato: Marts 22, 2010, 10:47:10 am »
Jojo - men hvis vejen er hvid ligger der fortsat salt på vejen, uanset hvornår der sidst blev saltet?

Med alt det det har regnet her i området tvivler jeg på der er meget salt tilbage men hvis du føler der er for meget salt så lad være med at køre  8)

SVenskeren SOLO

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 917
Sv: Salt
« Svar #35 Dato: Marts 22, 2010, 11:15:21 am »
Men er der ikke fortsat salt på vejene? Da jeg kørte til kontoret i morges var vejene helt hvide i hjulsporene, jeg går ud fra det er salt?
 :cry:

Kommer jo an på hvor du kører. I københavnsområdet er det cirkus en uge siden der sidst blev saltet(ifølge vintertrafik.dk).

... og der har det regnet en del siden da :D Jeg skal forresten hilse fra ordensmagten som var ude med riven igår... jeg slap heldigvis med en advarsel (nummerpladen var for vandret)


Hvor vandret må nummerpladen egentlige være ?
It's not how good you are, but how bad you want it that matters !
På vejen : SV1000S
På banen : GSXR1000

pingo

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 503
Sv: Salt
« Svar #36 Dato: Marts 22, 2010, 11:35:53 am »
Pokkers! Som det ser ud nu, kommre det i københavnsområdet til at regne i morgen, med efterfølgende nattefrost. Og det betyder sikkert saltning.. Det samme gælder på fredag! Øv, øv og øv!
sv1000s 2003, hyperpro, tankpad

Ronni

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 298
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
Sv: Salt
« Svar #37 Dato: Marts 22, 2010, 11:45:46 am »
Jojo - men hvis vejen er hvid ligger der fortsat salt på vejen, uanset hvornår der sidst blev saltet?

Med alt det det har regnet her i området tvivler jeg på der er meget salt tilbage men hvis du føler der er for meget salt så lad være med at køre  8)
Jeg vil SÅ GERNE tro på dig - men hvad er så det hvide der ligger på vejene?
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

skurkenfradallas

  • aka. The Russian
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 4347
  • Nu også med blåt øje...
Sv: Salt
« Svar #38 Dato: Marts 22, 2010, 12:15:57 pm »
Jojo - men hvis vejen er hvid ligger der fortsat salt på vejen, uanset hvornår der sidst blev saltet?

Med alt det det har regnet her i området tvivler jeg på der er meget salt tilbage men hvis du føler der er for meget salt så lad være med at køre  8)
Jeg vil SÅ GERNE tro på dig - men hvad er så det hvide der ligger på vejene?

Hvis der var tale om Columbia havde jeg gættet på kokain?!
aka Jakob | Nu: Ingen bil og ingen MC :-( | Tidligere: Sort SV1000SK(L)7 '09 | Kawasaki ZX-10R '07 | Suzuki SV1000S K3 | Suzuki GS500F K4

Per

  • Sandt SVin
  • *****
  • Indlæg: 2260
  • ...det dejlige SVin....
Sv: Salt
« Svar #39 Dato: Marts 22, 2010, 12:23:11 pm »
I Solrød har vejene stadig spor efter salt.....
Kom nu med en ordenlig skylle .... o væk med frosten så vi kan blive klar til at køre
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

c3

  • Plastikrocker
  • ***
  • Indlæg: 159
Sv: Salt
« Svar #40 Dato: Marts 22, 2010, 12:42:42 pm »
Jeg vil SÅ GERNE tro på dig - men hvad er så det hvide der ligger på vejene?

Kan da godt være jeg har en lidt for liberal holdning mht. salt men jeg synes altså folk virker lidt for bange for salt herinde ;)

Trevize

  • Roadracer
  • ****
  • Indlæg: 441
  • bike: SV650SK6
Sv: Salt
« Svar #41 Dato: Marts 22, 2010, 02:36:01 pm »
Jeg vil SÅ GERNE tro på dig - men hvad er så det hvide der ligger på vejene?

Kan da godt være jeg har en lidt for liberal holdning mht. salt men jeg synes altså folk virker lidt for bange for salt herinde ;)
Må erkende jeg vedkender mig gerne er være lidt konservativ i den retning. Det bunder nok i at man ikke ønsker, at ens aller kæreste eje ikke ruster væk grundet alt det saltforurening.
"Brannigan's Law is like Brannigan's love, hard and fast."