Der er installeret Tapatalk plugin, så alle jer med smartphones kan besøge SVRider.dk lige meget hvor i er!
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
Citat fra: Big G efter Marts 14, 2010, 11:55:50 amCitat fra: roadpilot efter Marts 14, 2010, 11:43:22 amEndnu en gang kommer du frem med lidt fine ting i alu! Ser rigtigt godt ud, hvad koster sådan en lille mod? Eller er det din kammerat der har været i gang igen!Det er præcis noget sådant jeg havde i tankerne, dog i glasfiber, da jeg ikke kan lave sådant noget i alu selv, og har en ide om at det koste spidsen af en jetjager at få det lavet på en værksted..Citat fra: Big G efter Marts 14, 2010, 09:14:04 amforresten sorry for spam......'og for lakeringen. (Stellet skal da være sort )Jeg tager den med til dig til pulefrokosten Kenneth, jeg skal ikke bruge det efter at jeg satte Vapor på min. Sådan en fætter kan vel koste 2-3 klip på et sugekort el. lign Kan du få lavet flere?
Citat fra: roadpilot efter Marts 14, 2010, 11:43:22 amEndnu en gang kommer du frem med lidt fine ting i alu! Ser rigtigt godt ud, hvad koster sådan en lille mod? Eller er det din kammerat der har været i gang igen!Det er præcis noget sådant jeg havde i tankerne, dog i glasfiber, da jeg ikke kan lave sådant noget i alu selv, og har en ide om at det koste spidsen af en jetjager at få det lavet på en værksted..Citat fra: Big G efter Marts 14, 2010, 09:14:04 amforresten sorry for spam......'og for lakeringen. (Stellet skal da være sort )Jeg tager den med til dig til pulefrokosten Kenneth, jeg skal ikke bruge det efter at jeg satte Vapor på min. Sådan en fætter kan vel koste 2-3 klip på et sugekort el. lign
Endnu en gang kommer du frem med lidt fine ting i alu! Ser rigtigt godt ud, hvad koster sådan en lille mod? Eller er det din kammerat der har været i gang igen!Det er præcis noget sådant jeg havde i tankerne, dog i glasfiber, da jeg ikke kan lave sådant noget i alu selv, og har en ide om at det koste spidsen af en jetjager at få det lavet på en værksted..Citat fra: Big G efter Marts 14, 2010, 09:14:04 amforresten sorry for spam......'og for lakeringen. (Stellet skal da være sort )
forresten sorry for spam......'og for lakeringen. (Stellet skal da være sort )
Helt klart en af de fedeste SV'er jeg har set!Edit - var det dig der kom kørende udad Godthåbsvej omkring kl. 15.30 i dag?
Det skal jeg da gerne prøve, han går dog hjemme de næste 6 uger med armen i gips, efter vores ATV ræs på Solbjerg sø (han stod på snowboard efter den). Men når han er fit igen, hører jeg ham lige.gert gert gert.... sigh