Hvis du har doneret til forum og dit navn ikke fremgår på listen over glade givere - så skriv en PM til Ole!se mere her:http://www.svrider.dk/forum/index.php?topic=7265.0
0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.
var heller ikke en hentydning til din viden, men et til mon ikke den passer stumper med de andre, fordi der er mange suzukier af den årgang der deler stumper. Ved du hvad vi gør når vi vender gearskiftet?
På din gearpedal sidder en stang som går frem og sidder på en arm som har fat i akslen fra gearkassen.Hvis den korte arm peger nedad pilles den af akslen og peges opad inden den monteres igen eller omvendt.Var det forståeligt
Citat fra: Jannik efter Marts 17, 2010, 09:30:29 pmPå din gearpedal sidder en stang som går frem og sidder på en arm som har fat i akslen fra gearkassen.Hvis den korte arm peger nedad pilles den af akslen og peges opad inden den monteres igen eller omvendt.Var det forståeligt Det tror jeg nok. Det er hele geararmen, som pilles af og vendes, så den lille arm peger opad og den lange arm bagud ?
Mens jeg venter på posten (det er blevet en dårlig vane denne vinter) Skal man skifte andet end gear armen? , så vidt jeg kan se burde det være af med den ene på med den anden. Rent plug and play!Vil bare lige sikre mig at jeg ikke også skal bruge en ny stang pga ændring i gevind eller andet!
Er der nogen der har forsøgt sig med en Yamaha 4-gear gearpedal??Så kan man trykke ned lige meget om man skal op eller ned i gear
kan oplyse at på en yamaha 4 gear ligger ALLE gear nedad standard
Citat fra: roadpilot efter Marts 18, 2010, 10:46:35 amMens jeg venter på posten (det er blevet en dårlig vane denne vinter) Skal man skifte andet end gear armen? , så vidt jeg kan se burde det være af med den ene på med den anden. Rent plug and play!Vil bare lige sikre mig at jeg ikke også skal bruge en ny stang pga ændring i gevind eller andet! Kun den lille "arm" som hænger ned af skal stritte opad i stedet. link armen er den samme, men husk at mærke op hvor vinklet geararmen er så du kan justere link armen så geararmen kommer til at sidde i samme vinkel igen bagefter.
kan oplyse at på en yamaha 4 gear ligger ALLE gear nedad standard Man har vel været rigtig dreng og haft sådan en
Citat fra: Luske efter Marts 18, 2010, 02:49:10 pmkan oplyse at på en yamaha 4 gear ligger ALLE gear nedad standard Man har vel været rigtig dreng og haft sådan en HØRTMed skivebremse naturligvis. (ha faktisk en endnu, den trænger dog til lidt kærlighed.)