Forfatter Emne: Inspiration til ny MC?  (Læst 3196 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
Sv: Inspiration til ny MC?
« Svar #15 Dato: Marts 10, 2010, 04:32:11 pm »
Nå, var oppe hos Alex og prøve Triumph'en (altså, at sidde på den osv) - HM har godkendt den og sagt at "hvis det er forskellen på 20K der gør at du føler at du har en fed  MC, så er det jo ikke noget problem)

Så nu skal jeg af med SV'eren - Anyone?
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.

Batman

• Roadracer
« Svar #16 Dato: Marts 10, 2010, 05:19:52 pm »
Nå, var oppe hos Alex og prøve Triumph'en (altså, at sidde på den osv) - HM har godkendt den og sagt at "hvis det er forskellen på 20K der gør at du føler at du har en fed  MC, så er det jo ikke noget problem)

Så nu skal jeg af med SV'eren - Anyone?

Så er der kun en ting at gøre, KØB DYRET den er for lækker.....

Og så er jeg sikker på at det er ikke chaufføren der bestemmer hvordan cyklen kører..... Det er lidt ligesom en hund når først den har lært det så glemmer den det aldrig........ Og Alex har jo trænet den godt !!!!!!!!!!
- På Gaden: Honda CBR900RR Fireblade - Faceliftet
- På banen: Yamaha R1

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #17 Dato: Marts 11, 2010, 02:07:55 pm »
Bare lige et bøvs - det irriterer mig, at folk ikke kan finde ud af at skrive den rigtige årgang på cyklen.
Den R6'er der er jo helt tydeligt ikke en 2007 model, da den blev faceliftet seriøst i 2006 - så det er en overgemt 2005'er, hvis ikke endnu ældre.

Og med hensyn til at male - hvis jeg ser en malet cykel, så tænker jeg straks at den har været smadret, uanset hvad sælgeren ellers siger. Derfor ville jeg aldrig købe en cykel for at få den malet.
« Senest Redigeret: Marts 11, 2010, 02:17:31 pm af Ronni »
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Jannik

• Man skal ikke kaste med æbler, hvis man selv er et skrog.
  • Administrator
  • Sandt SVin
  • GSXR750 til banen "SV1000r" og KTM SM til vejen.
« Svar #18 Dato: Marts 11, 2010, 02:49:02 pm »
Og med hensyn til at male - hvis jeg ser en malet cykel, så tænker jeg straks at den har været smadret, uanset hvad sælgeren ellers siger. Derfor ville jeg aldrig købe en cykel for at få den malet.
Pyha så er jeg godt nok heldig der er andre end dig når jeg skal sælge min ged en gang...  :D :D :D
SV1000R med alt muligt lir´...

www.Team-trackday.com RoadRacing

Per

• Sandt SVin
  • ...det dejlige SVin....
« Svar #19 Dato: Marts 11, 2010, 02:53:57 pm »

Nu er der vel stadig ærlige folk tilbage på planeten og alle der maler sin cykel er jo nødvendigvis ikke svindlere og platugler.......mon ikk eman skal bruge sin sunde fornuft og se sælgeren lidt an og høre hvad han har lavet på cyklen igennem tiden...vurdere om den er velholdt osv osv  :hand: ....hvis man er usikker når man køber en cykel kan man jo aftale med sælger at man deler udgiften til et FDM tjek hvor de går hele cyklen igennem.....og hvis de siger god for den tja så er det vel ok at købe kværnen..... Mht FDM tjekl er det en god ide uanset om den man skal købe er malet eller ej......

Eksempelvis turde jeg personligt godt købe Jannik's landrover.....som er malet.... men sådan er vi jo så forskellige ... heldigvis...
Vejen: RØD SV1000S - HALVKÅBE - PLOV -HUGGER - BLUEFLAME DUAL PORT - KN FILTER - GEARET

Banen: Suzuki GSXR-750 med Öhlins Lir m.m

Synes godt om : http://team-trackday.com/

Ronni

• Roadracer
  • My name is Bruce Wayne, and I'm an alcoholic
« Svar #20 Dato: Marts 11, 2010, 03:30:55 pm »
Helt sikkert, jeg er bare en af de mere paranoide købere :)
Og da der foreløbig ikke er mangel på brugte cykler til salg, så springer jeg bare dem over der er blevet malet, så let er det.

Tre af mine kammerater har malede cykler - 100% af dem er malet fordi de har været smadret, så jeg er nok ikke den eneste der tænker sådan.
3/4 liter Gixxer and 4.16 BHP of italian fury

Jesper Jensen

• Sandt SVin
  • 2 renblodede bikerdøtre
    • http://www.jesperj.dk/pics
« Svar #21 Dato: Marts 13, 2010, 08:43:17 pm »
Nå, SV'eren er solgt - skal ud og kigge på en GSX-R600 i sort med 8000km på klokken imorgen
- Jesper Jensen -
2007 - Triumph Daytona 675
2004 - SV650SK3 (Solgt)
1998 - ZX6R (Solgt)
Billige forsikringer? - skriv en PM og der kommer instrukser.